Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 frokost: kaffe m melk gresk yoghurt + musli (4 korn) lunsj: 2 skiver grovt brød m. f.eks makrell i tomat eller røkelaks + salat, tomat, paprika Grønn te mellommåltid: frukt (en banan eller et eple) kaffe m melk middag: 1 laksefilet + litt fullkornpasta, grønnsaker og pesto kvelds: 2 knekkebrød m ost 1 kopp grønn te Anonymous poster hash: e43c3...778
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Synes det ser greit ut😃 godt og sunt! Sett fra mitt ståsted ihvertfall😃
MrsMilla Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 frokost: kaffe m melk gresk yoghurt + musli (4 korn) lunsj: 2 skiver grovt brød m. f.eks makrell i tomat eller røkelaks + salat, tomat, paprika Grønn te mellommåltid: frukt (en banan eller et eple) kaffe m melk middag: 1 laksefilet + litt fullkornpasta, grønnsaker og pesto kvelds: 2 knekkebrød m ost 1 kopp grønn te Anonymous poster hash: e43c3...778 Tja, ikke langt unna min egen meny ser jeg - bortsett fra at jeg ikke har melk i kaffen :-) Kan jeg anbefale å bytte det ene knekkebrødet til kvelds med en supergod smoothie sånn for moro skyld?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Om du er på slankern ville jeg spist kun en skive til lunsj. Anonymous poster hash: 59364...d45
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 holder ikke med en skive til lunsj.. da dør jeg av sult og går på en smell før middag.. :/ så da får det heller ta 2 måneder lenger å nå matchvekta Smoothie til kvelds skal jeg vurdere.. men da må jeg droppe frukten og spise noe annet til mellommåltid føler jeg.. vil ikke spise for mye frukt! HI Anonymous poster hash: e43c3...778
smurfis Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Om du er på slankern ville jeg spist kun en skive til lunsj. Anonymous poster hash: 59364...d45 Hvordan kan du si det? Om hun så er på slankern...Vet du hvor høy hun er? Eller hvor mye hun veier? Vet du hvor mye hun trener? Du aner ikke hvor mye hun forbrenner daglig så hvordan kan du anbefale henne å gå ned på kalorier når hun allerede spiser veldig få?
smurfis Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Om du er på slankern ville jeg spist kun en skive til lunsj. Anonymous poster hash: 59364...d45 Hvordan kan du si det? Om hun så er på slankern...Vet du hvor høy hun er? Eller hvor mye hun veier? Vet du hvor mye hun trener? Du aner ikke hvor mye hun forbrenner daglig så hvordan kan du anbefale henne å gå ned på kalorier når hun allerede spiser veldig få? Når det er sagt så syntes jeg hi spiser sunt og variert. Kanskje litt få kalorier, det kommer an på porsjonstørrelsen. Man bør spise minst 1300 kcal for å få i seg alle næringsstoffer som kroppen trenger i løpet av en dag.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 hmm.. jeg tror ikke det var får lite kalorier akkurat denne dagen altså.. legg merke til at det er både fe fisk til lunsj + middag + pesto.. mye kalorier der!! men hva kan jeg ta som mellommåltid i stedet for en frukt?? HI Anonymous poster hash: e43c3...778
smurfis Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 hmm.. jeg tror ikke det var får lite kalorier akkurat denne dagen altså.. legg merke til at det er både fe fisk til lunsj + middag + pesto.. mye kalorier der!! men hva kan jeg ta som mellommåltid i stedet for en frukt?? HI Anonymous poster hash: e43c3...778 Neida, jeg tar utgangspunkt i hvor store porsjoner jeg spiser. Jeg vet ikke hvor store dine porsjoner er:-) Som mellommåltid kan du jo ta en liten neve nøtter/mandler kanskje? Eller et kokt egg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå