Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jeg reiser til varmere strøk med mann og barn. Bestilt for lenge siden. Min venninne ( som jeg var veldig close med før), men som jeg nå ser kanskje max en gang i mnd har mistet moren sin.. det er begravelse mens jeg er på kreta:-( hadde dere avbestillt turen? Er så usikker... vi var jo veldig nære en gang. . Anonymous poster hash: 9f7c6...e09
Gjest Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Regner med at begravelsen skal foregå i nærmeste fremtid? Du vil jo ikke få refundert noe av det dere har betalt, siden det ikke er den nærmeste familien. Jeg hadde dratt men det er nå meg. Vær heller så støttende du kan frem til dere drar i såfall
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Nei, det hadde jeg ikke gjort og det hadde jeg heller ikke forventet av mine nærmeste venner engang.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Jeg hadde ikke droppet ferien. Ta deg heller litt ekstra av venninnen din før og etter at du drar. Anonymous poster hash: 4148a...756
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Regner med at begravelsen skal foregå i nærmeste fremtid? Du vil jo ikke få refundert noe av det dere har betalt, siden det ikke er den nærmeste familien. Jeg hadde dratt men det er nå meg. Vær heller så støttende du kan frem til dere drar i såfall ja det var plutselig og uventet. Hadde jeg visst at hun sannsynligvis kom til å dø, hadde jeg aldri bestilt turen.. Anonymous poster hash: 9f7c6...e09
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Hadde ikke avlyst ferien. Anonymous poster hash: d20f4...e45
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Anonymous poster hash: 68587...fdc
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Min mormor døde midt i sommerferien, hun var gammel og var ganske dårlig, så det var ikke sååååå uventet at hun skulle dø. Hennes yngste niese kom ikke i begravelsen pga ferie (innenlands til og med), og det var ingen som sa noen på det. Regner med de fleste har forståelse for at man ikke får igjen pengene for ferien for sånt. Dere KAN høre med reiseselskapet om å endre ferien, og evt. betale et endringsgebyr. Anonymous poster hash: 9e780...45a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Takk for svar... Anonymous poster hash: 9f7c6...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå