Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 http://www.viralomania.com/norsk-gutt-uten-jakke/
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Er ikke denne gammel? De fleste hjelper selvsagt et barn! Det er vel ingen bombe? Anonymous poster hash: d7be3...f24
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Ja det ville jeg. Og ville tenkt hvor takknemlig jeg ville blitt hvis noen hadde gjort noe sånn for MITT barn💕
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Er ikke kjempe imponert..Var kun EN som ga jakken sin,å en som ga en genser. De andre ga jo bare småting som skjerf og votter. Anonymous poster hash: ed62a...2a8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Jeg ville ringt politiet å barnevernet. Anonymous poster hash: 72078...e2d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 SÅ var det også noen som mente at man burde kledd denne ungen som en romani/sigøynerbarn. Litt mer skitten, litt sliten og mørkere i huden. Da var det flere som mente at han ville fått langt mindre hjelp... Eller om han var en slaskete tenåring. Anonymous poster hash: b2714...cbc
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Glem det hadde ikke sett hele filmen.Okey bra at mange var så snille Anonymous poster hash: ed62a...2a8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Denne er gammel, men ja, jeg ville gitt han ullgenseren min. Har alltid ull under jakken på kalde dager. Anonymous poster hash: e6187...221
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 SÅ var det også noen som mente at man burde kledd denne ungen som en romani/sigøynerbarn. Litt mer skitten, litt sliten og mørkere i huden. Da var det flere som mente at han ville fått langt mindre hjelp... Eller om han var en slaskete tenåring. Anonymous poster hash: b2714...cbc Hadde gitt like mye hjelp til et barn som ikke hadde norsk opprinnelse. En tenåring tenker jeg at burde ha vett nok på å kle seg selv, og hadde vel ikke gitt personen klær med mindre han/hun så virkelig trengende ut. Anonymous poster hash: 4a191...aad
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 SÅ var det også noen som mente at man burde kledd denne ungen som en romani/sigøynerbarn. Litt mer skitten, litt sliten og mørkere i huden. Da var det flere som mente at han ville fått langt mindre hjelp... Eller om han var en slaskete tenåring. Anonymous poster hash: b2714...cbc Suzanne Aabel mente det og der synes jeg hun gikk over streken, men hun er jo over hekk og haug mye og har et godt levebrød på det. Ler meg fillete av dama! Min tanke når jeg så bildet var autist. Nå er jeg en sånn Mary Poppins når jeg vandrer ute, så ser jeg et barn som er alene så står jeg der til foreldrene kommer. Eller noen henter en vakt. Har ennå tilgode å ta av meg jakka og ta den på barnet, men neste gang damer da er jeg der :) Anonymous poster hash: 888b0...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå