Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Har noen det på samme måte? Disse følelsene er rettet mot barnet mitt. Jo større barnet blir jo sterkere blir følelsene. Angsten for at det skal skje h*n noe er nesten hemmende. Redd for å kjøre bil, fly, falle i trapper, falle av sykkel, ulykke i bhg. Alle mulige farer flyr gjennom hodet. Når en person er hele din verden blir tanken på ulykker eller sykdom så tøffe. Skulle ønske jeg bare kunne nyte den fantastiske følelsen av å ha fått det fineste i verden, men all frykt står i veien Anonymous poster hash: 519d8...f79
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Har noen det på samme måte? Disse følelsene er rettet mot barnet mitt. Jo større barnet blir jo sterkere blir følelsene. Angsten for at det skal skje h*n noe er nesten hemmende. Redd for å kjøre bil, fly, falle i trapper, falle av sykkel, ulykke i bhg. Alle mulige farer flyr gjennom hodet. Når en person er hele din verden blir tanken på ulykker eller sykdom så tøffe. Skulle ønske jeg bare kunne nyte den fantastiske følelsen av å ha fått det fineste i verden, men all frykt står i veien Anonymous poster hash: 519d8...f79 Har det på akkurat samme måten og det er nesten litt godt å lese at det ikke bare er jeg som er sånn Anonymous poster hash: 61c2a...185
Sint naken biltyv Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Sånn har jeg det også. Panikk for at de skal sette noe i halsen når de spiser, redd når de skal ut alene. Osv osv. Du er iallfall ikke alene. Men jeg har bestemt meg for å gå til psykolog...
Septembermirakel❤️ Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Har det akkurat på samme måten Jeg klarer heldigvis å ikke tenke på det mesteparten av tiden.. ellers kjenner jeg at jeg hadde jeg blitt gal Tror det er veldig normalt å ha disse tankene. Men om det tar over livskvaliteten din og du ikke klarer å kose deg med den lille så er det kanskje lurt å søke hjelp <3 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå