Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Prøver å øke melkeproduksjonen min. Fikk tips om å leggen babyen til brystet ofte, og også pumpe ofte. Men når jeg pumper meg ofte, så kommer det ingenting ut.. Øker jeg alikevel prod., er stimuleringen fra pumpen nokk? Og hvor lenge skal jeg pume omgangen på hvert bryst? Er det bra med annenhver time? Kom gjerne med andre tips også. Baby er 7uker, og blir delammet. Anonymous poster hash: 10238...881
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 jeg ville lagt baby til hver 2. time, og pumpet etter mating, selv om det ikke kommer noe, ville jeg pumpet ca 10 mi på hvert bryst. Ville stått opp om natten og ammet/pumpet også. Nattamming er gull Det tar vel 1-3 dager før melkeproduksjon virkelig øker. Spis gjerne havregrøt, drikk masse vann og ikke stress Lykke til! Anonymous poster hash: 3787f...e02
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Ok. Takk:) var redd det ikke hjalp når det ikke kommer noe, men da hjelper altså tørrpumping da? Anonymous poster hash: 10238...881
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Ja du stimulerer jo brystet. Har du elektrisk pumpe? Du kan jo evt prøve å pumpe litt hardere". Kjenner du utdrivningsrefleksen når du pumper selv om det ikke kommer noe? Anonymous poster hash: 3787f...e02
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Nei, har manuell pumpe fra avent. Mistenker at utdrivningen er litt dårlig, kan pumpe lenge før det kommer noe, så ingenting, før det kommer litt igjen.. Virker som det er sånn når baby suger også. Har operert brystene (silikon) så kansje det har noe å si..?? Anonymous poster hash: 10238...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå