Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jentene må dele rom fra høsten av. Rommet er ikke superstort, så vi tenkte å ha køyeseng til dem for å spare plass. Noen erfaringer med å ha 1-åring og 4-åring i køyeseng? 4-åringen øverst selvfølgelig Anonymous poster hash: d5e73...592
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Vi hadde det da vi var små. Ikke noe problem, utenom at vi lekte når vi egentlig skulle sove. og at jeg hadde som vane å trykke føttene mine opp i søsters madrass Anonymous poster hash: 7ff33...694
soleia Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Har ikkje køyeseng heime, men ungane (4 og 2,5) låg i køyseng på ferietur i campingvogn, og det gjekk heilt fint. Eldste klarte å klatre opp og ned sjølv. Problemet du kan oppleve med ein 1 åring er vel at ho vil klatre ut av senga når ho vil stå opp, men ikkje sikkert dette er verre med ein 1 åring enn ein toåring.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Takk for svar. Greit å være forberedt på eventuelle utfordringer Eldste fikk juniorseng da hun var 13 mnd, sto aldri opp fra den bortsett fra en periode da hun var nærmere to Anonymous poster hash: d5e73...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå