Gå til innhold

Køyeseng til små barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene må dele rom fra høsten av. Rommet er ikke superstort, så vi tenkte å ha køyeseng til dem for å spare plass. Noen erfaringer med å ha 1-åring og 4-åring i køyeseng? 4-åringen øverst selvfølgelig :)

 

Anonymous poster hash: d5e73...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det da vi var små. Ikke noe problem, utenom at vi lekte når vi egentlig skulle sove. og at jeg hadde som vane å trykke føttene mine opp i søsters madrass 



Anonymous poster hash: 7ff33...694
Skrevet

Har ikkje køyeseng heime, men ungane (4 og 2,5) låg i køyseng på ferietur i campingvogn, og det gjekk heilt fint.  Eldste klarte å klatre opp og ned sjølv.  Problemet du kan oppleve med ein 1 åring er vel at ho vil klatre ut av senga når ho vil stå opp, men ikkje sikkert dette er verre med ein 1 åring enn ein toåring.

Skrevet

Takk for svar. Greit å være forberedt på eventuelle utfordringer :D Eldste fikk juniorseng da hun var 13 mnd, sto aldri opp fra den bortsett fra en periode da hun var nærmere to :)

 

Anonymous poster hash: d5e73...592

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...