Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Kjæresten min bestemte seg i går for at jeg skulle få sove lenge i dag. Jeg ble selvfølgelig kjempe glad, for han har sjelden tid eller mulighet til å hjelpe på morgenen. Jeg tok det vanlige i natt med amming, siden han har litt vanskelig for å gjøre det. Kl 05.00 bestemte lille seg for at det var morgen, og pappa hoppet ut av sengen og var klar til å ha morgenstund med alt det innebar av bleier, mating, leking og lesing, og jeg sov trygt og godt videre. Kl 07.00 kommer de inn på rommet og kjæresten min legger forsiktig ned en lys våken gutt i sengen sin for at han skal sove. Jeg forstår med en gang at gutten ikke kommer til å klare å sovne med det første og prøver forsiktig å hinte til det. Kjæresten min er helt utslitt etter 2 timer med morgengymnastikk, så jeg kommer meg opp og tar over. Føler meg absolutt ikke uthvilt, og å sove til 7 er ikke lenge.... Kl 09.30 var han klar til å sove igjen. Jaja, det var den sovemorgenen for mor... Anonymous poster hash: a60a9...e30
skinnfilla Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Helt utrolig! Utslitt etter 2 timer? Dagen varer vel lengre enn som så? Om jeg har en lørdag eller søndag jeg kan sove litt, så står mannen opp med jentene, Ordner litt frokost og så stikker de ut. De er gjerne borte hele formiddagen , jeg sover til 9-9.30 og har et par timer for meg selv , før de kommer brasende hjem Det er å få sove ut litt! Slappe av og få litt egentid. Er ikke hver helg, stort sett er vi oppe alle mann i 8-9 tida, ungene begynner å bli store 8 og 3,5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå