Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 gravid i uke 28. skal til legen senere i dag. sliter så fælt med at jeg føler ikke at jeg får nok oksygen. aldri vært sånn før.. føles som babyen klemmer på et eller annet. pulsen kan være dritrask, eller nesten borte. kjempeekkelt for jeg blir så svimmel. har hatt det litt før når jeg ligger på ryggen eller i bestemte stillinger på siden. men nå er det hele tiden. er det flere som har hatt det sånn?? : (( Huff... hva gjør de med dette isåfall? redd. Anonymous poster hash: 9b80b...ea6
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Hadde det i sist svangerskap, utrolig ekkelt. Og veldig slitsomt, det tok mye krefter. Spurte om råd her og fikk beskjed om at det var normalt, heldigvis. Fikk og tips om å ta jern, men det prøvde jeg aldri... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 takk.. føler at jeg nesten svimer av innimellom. kan jo ikke være bra.. hoff.. Anonymous poster hash: 9b80b...ea6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 hadde det slik med nr to,det var skikkelig ekkelt og tungt,for jeg måtte flere ganger sitte rett opp og puste dypt og konsentrere meg om at lungene ble fylt av luft. Det er ikke mye en lege kan gjøre for å hjelpe deg,du må bare være bevisst å puste rett og dypt noen ganger Anonymous poster hash: 3c000...048
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har også hatt det sånn. Ikke så ille som deg tror jeg, og litt senere i svangerskapet kanskje, men da var det lungene som ikke hadde så god plass. Veldig ekkelt, men det var ikke farlig med meg ihvertfall. Pulsen blir kanskje høyere fordi du blir stresset over å ikke ha kontroll på oksygenopptaket? Jeg vet ikke altså, bare gjetter. Anonymous poster hash: 8260c...f0d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Har og hatt det sånn nå på tampen.. Er i 8 mnd. Hjelper å ligge på siden for min del pust rolig inn og ut. Kjempeekkelt, men magen synker jo etterhvert! Anonymous poster hash: cad3e...a66
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Jeg burde ikke svart , men gjør det likevel. Jeg hadde det sånn de siste mndr av sv skapet.. var svimmelheten og pusteproblemene som var det værste med hele svangerskapet. Jeg måtte sitte i sengen, for å få puste og da var ikke magen noe særlig stor heller..Blodprøverne viste at jeg muligens hadde blodpropp, men pga sv skapet så kunne de ikke ta røntgen. Ble satt på blodfortynnende medisiner og etter fødsel ble det tatt røntgen som da viste at jeg hadde blodpropp på lunge. Men selv med blodpropp, så gikk resten av sv.skap og fødsel helt fint Anonymous poster hash: 919f4...b76
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 å herregud... ja jeg leste det..at det kunne komme av det så har vært innom tanken. skal få sjekka det senere i dag. er ille nå. huttetu. her er det nesten værst når jeg ligger og sitter uansett stilling, men blir litt bedre når jeg reiser meg...men kan jo ikke gå hvileløst rundt hele dagen heller ; ) føler at magen er enorm... selv om det er over to mnd igjen... håper ikke det her blir værre.. Anonymous poster hash: 9b80b...ea6
Appelsindyret Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Sånn hadde jeg det også! Men mye senere i svangerskapet. De mistenkte også blodpropp og tok ultralyder av bena mine og en CT, men ingen blodpropp og finne heldigvis... Måtte bare ha det sånn resten av graviditeten men heldigvis kom bebisen en uke etter dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå