Gå til innhold

mensen kommer ikke tilbake etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart gått 10 mnd siden fødsel og nesten 4 mnd siden jeg sluttet å amme. Synes det er rart mensen ikke har kommet tilbake. Blir bekymret for at noe skal være galt. Vil så gjerne at min sønn skal få en søster eller bror om en stund. Er det i det hele tatt noe jeg kan gjøre for å få mensen tilbake (tabletter ol)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er snart gått 10 mnd siden fødsel og nesten 4 mnd siden jeg sluttet å amme. Synes det er rart mensen ikke har kommet tilbake. Blir bekymret for at noe skal være galt. Vil så gjerne at min sønn skal få en søster eller bror om en stund. Er det i det hele tatt noe jeg kan gjøre for å få mensen tilbake (tabletter ol)?

Det tok ett år før jeg fikk mensen tilbake. Nyyyyyt det mens du kan;-)

Anonymous poster hash: 9a18c...c43

Skrevet

Her kom den ikke før det hadde gått sju mnd :-) snakket med helsesøster som sa opp til et år var helt normalt.

Begynte på p-piller da nummer én var sju mnd, men vi bestemte oss for å prøve på nytt da han var 10 mnd, og jeg ble gravid samme mnd ;-)

Anonymous poster hash: f5df0...e17

Skrevet

Den kommer nok for enkelte tar det lengre tid en for andre.

jeg fikk den tilbake etter 7 mnd, men tror det at 10 mnd også er helt normalt. :)

Skrevet

Jeg fikk ikke mensen tilbake før 1,5 år!

Skrevet

Min kom tilbake etter tre (!) uker :(

Nyt at Tante Rød glimrer med sitt fravær.

Om du er bekymret kan det kanskje være lurt å snakke med gynekologen din eller jordmor? :)

Skrevet

Nyter det ikke når det har gått så lang tid.... bekymrer meg for at noe skal være galt :/

Skrevet

Om du er bekymret kan det kanskje være lurt å snakke med gynekologen din eller jordmor? :)

Det er ikke mulig. Da var det fortsatt renselsen.

Anonymous poster hash: ad036...c5b

Skrevet

Du er ikke gravid alt, da?... 

Skrevet

Nei... negative gravidtester... er så rart, etter flere år på p-piller, var jeg inne i normal syklus med en gang. Men tydeligvis ikke nå :/ kan det hjelpe å gå på p-piller en mnd for å få syklus tilbake?

Skrevet

Begge ganger har min kommet tilbake ca to år etter at jeg ble gravid (altså mnd jeg ble gravid)!! Må si jeg har nytt å ikke ha den jeg!

Skrevet

Her testet jeg plutselig positivt da storesøster var 13 mnd gammel, hadde ikke hatt mensen en eneste gang mellom svangerskapene. Ble altså gravid på første eggløsning uten at jeg visste at jeg hadde en, og det ble 21 mnd mellom ungene.

Etter lillesøster fikk jeg tilbake mensen etter 9 mnd, selv om jeg ammet til hun var 15 mnd, så det kan tydeligvis være forskjellig fra gang til gang.

Anonymous poster hash: 59699...891
Skrevet

Det er ikke mulig. Da var det fortsatt renselsen.

Anonymous poster hash: ad036...c5b

Blødde ikke en dråpe etter keisersnittet. De som opererte meg ryddet pent opp etter seg før de lappet meg sammen ;)

Kom tilbake i syklus umiddelbart.

Bill.mrk. "Freak of Nature"

Skrevet

7 uker etter fødsel, 6 uker etter vi gav opp ammingen var jeg tilbake i syklus.

Skrevet

Min kom tilbake 14 mnd etter fødselen, 3 mnd etter ammeslutt.

Anonymous poster hash: 7451e...fe9

Anonymous poster hash: 7451e...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...