Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Det går på anisitet http://butikksjef.com/wordpress/?s=Lønn Jeg har hatt lønnstrinn fra jeg var 27år. Ett eller annet som gjorde jeg hoppet over ett lønnstrinn. Når jeg startet i ny jobb skulle jeg egentlig ha startet på lavere lønnstrinn, men fikk forhandlet meg til å ha lønnstrinn 6 i den nye jobben også. Anonymous poster hash: f2c7c...0d6
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Lønnstrinn 5 (148 kr timen) er det siste lønnstrinnet du automatisk får pga alder, det får du automatisk om du er over 25 år. Høyere lønnstrinn enn det får du bare om du har erfaring fra butikk eller blir ansatt i en butikk som lønner over tariff. Mange butikker, og særlig i klesbransjen, lønner langt under tariff. Tror de fleste matbutikker følger tariff. Jeg er 39 år og har 178,19 kr timen pluss tillegg for kveld og helg, jeg ligger altså over tariff (jobber i en gavebutikk og har 20 års erfaring fra butikk). Anonymous poster hash: 97ef3...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå