Gå til innhold

gnur ansiktet inn i sengebeskytteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 5 mnd har begynt å snu seg til den ene siden i senga og flytter seg helt inntil sengebeskytteren. Han ligger da med ansiktet helt inntil beskytteren så den dyttes utover av ansiktet hans. Det ser veldig skummelt ut. Så vi flytter han flere ganger til han sovner. Han gjør det bare som våken.

Har litt lyst å fjerne sengebeskytteren midlertidig, er det dumt? Noen som har en sprinkelseng uten sengebeskytter?

Anonymous poster hash: 637ac...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No one?

Skrevet

Ruller han selv ? Viss ja så hadde jeg ikke giddet å gjøre så mye. Vår mini har alltid likt å sove inni sprinklene. Har tredd de litt innimellom sprinklene for å holde det mer på plass siden han hele tiden slet trådene og dro den over seg.

Skrevet

Det er mange som liker å ligge med ansiktet tett inntil noe, hvorfor skulle det være farlig? Kantbeskytteren er vel laget av stoff?

Anonymous poster hash: 4499c...481
Skrevet

Begge mine lå klemt inni sengebeskytteren og nå gjør tantebarnet mitt også det.de liker og klemme nesen sin inni kanten

Skrevet

Syns det er ekkelt, han ligger ikke bare kjempe nært, han ligger så tett inntil at stoffet (som er ganske tykt) dyttes ut mellom to sprinkler. At det dyttes er ikke et problem i seg selv, men ser for meg at det må være vanskelig å puste sånn i lengden. 

Han kan rulle over på den siden, ikke noe mer. Og vet ta mange liker å ligge sånn. Bare foretrekker at babyen min kan puste ordentlig.

Skrevet

Tror ikke det gjør så mye. En sengekant er litt stivere og derfor vanskelig for å ligge tett rundt et ansikt. Det er som regel luft imellom. Babyer liker å ligge tett inntil noe som lukter trygt.

Anonymous poster hash: 1f4cb...f0e

Skrevet

Også kan du jo prøve selv, når man sovner slapper musklene mer av og det blir vanskelig å ligge så tett inntil uten å få pust uten å bruke mye kraft.

Anonymous poster hash: 1f4cb...f0e

Skrevet

hva med å gi han en lite klut eller noe å se om han kan ligge inntil den istede?

Anonymous poster hash: 62ed5...939
Skrevet

Høres normalt ut. Min gjorde det samme. Pustet fint. Ga han en koseklut for at jeg kunne slappe av litt ;:) den la han da over ansiktet ;) han pustet fint, men flyttet på kluten hvis det ble litt for tett.

Har vi babycal med kamera som lettet mammahjertet litt :)

Anonymous poster hash: c894b...d0a
Skrevet

Min river ned hele sengekanten hun, og ligger gjerne på feil side av den, og halveis oppå, om morningen. Hun elsker å ligge med armene under den. Løfter og styrer.  Lei hele kanten:p

Skrevet

Min frøken har blitt to år og ligger fremdeles klistret inntil sengebeskytteren. Ofte blir hun helt svett i håret av det. Jeg pleier å flytte henne litt når hun har sovnet, men en halvtime senere ligger hun like nært.... skjønner hva du tenker på, men jeg tror ikke det er så farlig.

Anonymous poster hash: 19cd9...1d7

Skrevet

Mi ligger også med nesa inni beskytteren, gjort det fra dag 1. I tillegg har hun en koseklut som må ligge over ansiktet, ellers får hun ikke sove.....

Anonymous poster hash: 57336...6e7
Skrevet

Kjøp en kosefille, eller gi barnet en gasklut å ha oppi ansiktet. Min minste var lik. Nå legger han ofte ned i madrasser i stedet, men hjelper med kosefilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...