Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Mitt kan telle til 6, snakker seg forstått, setter sammen setninger greit... hva er sent, og hva er tidlig når det gjelder prating?! Anonymous poster hash: be835...0b0
trollemor86 Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Min gjør seg godt forstått med kroppsspråk, men sier bare noen få ordentlige ord. Da type mamma, pappa, mat, drikke, opp, ned, bæ, mjao, ja og nei. Broren pratet mye mer på samme alder.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Min kan telle til 12, og har mange ord. Setningene blir også stadig lengre. Jeg har ingen andre barn som vi kan sammenligne med, men bhg sier at hun er forholdsvis tidlig ute språklig sett. Motorisk henger hun kanskje bittelitt etter... Hun løper og klatrer overalt, men kan f.eks ikke hoppe slik som de fleste andre på avdelingen kan. Anonymous poster hash: fca69...e07
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Språklig sett kan han lite...har veldig mange halve ord og gjør seg fint forstått sammen med litt kroppsspråk. Men han hopper, danser, klatrer, løper og har veldig god balanse. Han skuffer snø og begynner å forstå hvordan trehjulsykkelen fungerer. Går fint opp og ned trapper. Vi har en typisk grovmotorisk gutt, alt det andre får vente Anonymous poster hash: dfcb8...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå