Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hun er 1 mnd. Hun greier aldri å sovne av seg selv i vugga eller noe annet sted. Hun må ligge å brystet mitt eller i armene mine. Er dette normalt? Når blir det eventuelt bedre? Er koselig å ha en sovende baby på meg men noen ganger hadde det vært kjekt om hun sovnet selv Anonymous poster hash: 8a550...794
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Ja det er normalt. Anonymous poster hash: 2133c...b84
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jeg må enda holde jenta mi i hånda til hun sovner og hun er to år i sommer- tar ikke lang tid da før hun sovner. Jeg tenker at det er normalt. Babyen er avhengig av mammaen sin, trenger trygghet for å sove;) Anonymous poster hash: 0df4a...8a1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Er helt normalt. Ved 4 måneder sovnet han i sin egen seng, men må holde i hånda. Anbefaler sovekarin.no Anonymous poster hash: 0071f...180
Gjest ronja røverdatter Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Det er da helt normalt. Ungen er 1 måned gammel. Prøv å nyt det og ikke la deg stresse av alle dem som påstår at unger trenger å lære å sovne av seg selv. Unger trenger å sovne på en trygg og god måte som passer for dem, og for veldig mange, antageligvis de fleste, betyr det å sovne til nærhet fra mor eller far eller andre voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå