Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Fikk navnelappene så raskt etter bestilling før. Bestilte tidlig på morgenen på onsdag forrige uke og fikk da mail om at leveringstiden var på 1-3 virkedager. De har fortsatt ikke kommet. Anonymous poster hash: 6f799...924
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Sinnsykt treige, tror det gikk 2 uker forrige gang. Anonymous poster hash: 285fc...007
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Så irriterende. Noen grunn til at det plutselig har blitt slik? De burde jo ikke fortsette å reklamere med kort leveringstid da. Anonymous poster hash: 6f799...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå