Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Synes det går så bra på skolen, så det blir litt sånn at jeg må lete etter noe å spørre om. Hva pleier dere andre å ta opp? Anonymous poster hash: 8eb46...dc6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Tror jeg aldri har tatt opp noe spesielt. Læreren prater litt om hverdagen på skolen, resultater barnet har oppnådd, hva vi må jobber mer med osv. Samt går det mye tid til at hun legger frem hvordan de jobber med de forskjellige fagene. Er samme ulla hver gang Anonymous poster hash: b1a8c...a4b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Hvorfor må du absolutt spørre om noe da?? Det er jo skolen som innkaller til samtale,dermed er det de som har noe på hjertet. Jeg har aldri sagt ting bare for å holde samtalen gående. Lurer jeg ikke på noe,så sier jeg bare at jeg ikke har noe på hjertet. Anonymous poster hash: 67ff3...8c7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Først og fremst spør jeg barna mine om det er noen ting de synes det er viktig å få snakket om. Det kan være at det er for lette lekser eller at de ikke liker å sitte bakerst i klassen for eksempel. I tillegg prøver jeg å få vite litt om hvordan barnet er i de "uviktige" fagene som gym, musikk, RLE, IKT osv. Det er ting som vanligvis ikke nevnes. Anonymous poster hash: bc338...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå