Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 9 mnd siden fødsel, hvis jeg strammer magemusklene, kjennes det veldig merkelig ut. Kan ikke kjenne noe rart med hånda, men kjennes rart ut i magen. Nesten som om jeg omtrent ikke har noen magemuskler/ikke klarer å stramme dem ordentlig...? Er det vanlig? Anonymous poster hash: c12bb...8bd
MrsMilla Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Har du prøvd å trent de litt da, eller har de stort sett fått være i fred etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Du har sikkert delte magemuskler, slik jeg har. Det går dessverre ikke å gjøre noe med, blir brøddeig på magen helt til man opererer. Anonymous poster hash: fe517...bfc
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Har du trent dem opp etter graviditeten da? Jeg har også delte magemuskler, men fortsatt synlig six-pack.. Vurderer å sy de sammen igjen, noe som kan gjøres via keisersnittarret. Anonymous poster hash: e56a8...645
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 har du brukt de i det hele tatt de siste 9 mnd da? muskler som ikke blir brukt har en tendens til å kjennes rare ,stive og slappe ut... Anonymous poster hash: 6b7ec...742
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Brøddeig? Hva mener du med det? Nei, har ikke trent annet enn å gå turer og løfte baby endel (10 kg nå). Operasjon er uaktuelt, har lege- og sprøyteskrekk Hvordan finner jeg ut om magemusklene er delte da? Anonymous poster hash: c12bb...8bd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Kanskje det endrer seg dersom jeg prøver å trene dem mer? Hmm.. De kjennes ikke stive ut, men slappe, ja. Anonymous poster hash: c12bb...8bd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Det kjenner du hvis du ligger rett på gulvet, og løfter bena dine litt opp så musklene strammer seg. Du kan kjenne etter med fingrene midt på magen og det er et søkk der, en glippe mellom musklene. Er glippen stor, er musklene delt. Men du må jo trene magen da, klart de føles litt rare etter graviditeten. De har jo blitt strekt og fått skikkelig juling. Anonymous poster hash: e56a8...645
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Kanskje det endrer seg dersom jeg prøver å trene dem mer? Hmm.. De kjennes ikke stive ut, men slappe, ja. Anonymous poster hash: c12bb...8bd Ta situps og gjør "båten",så får du fort finne ut om det kun erutrente muskler vi snakker om eller at noe er galt. mine var også rare etter fødselen,men etter noen mnd med styrketrening hjemme på gulvet så synes jeg de er mer som før.ikke helt like,men sånn er det vel etter tre graviditeter... Anonymous poster hash: 6b7ec...742
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Stå i planken er en god øvelse. Anonymous poster hash: e56a8...645
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Stå i planken er en god øvelse. Anonymous poster hash: e56a8...645 Den skal man være forsiktig med har jeg lest,fordi man kan gjøre stor skade om man ikke gjør den rett. Anonymous poster hash: 6b7ec...742
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Stå i planken er en god øvelse. Anonymous poster hash: e56a8...645 Den skal man være forsiktig med har jeg lest,fordi man kan gjøre stor skade om man ikke gjør den rett. Anonymous poster hash: 6b7ec...742 Pluss at hvis man faktisk HAR delte magemuskler, har plankeøvelsen null effekt og skal ikke gjøres.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Ikke for å kuppe tråden din Hi, men jeg har samme problemet. Jeg har nylig begynt å trene men har brøddeig mage. Veldig mye fett på magen i forhold til resten av kroppen. Noen som vet om det noen gang er mulig å trene magemusklene så de blir synlige igjen?:-/ eller må det operasjon til? Anonymous poster hash: 4b6f0...c6c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Har kanskje mer fett på magen enn ellers ja, og jeg var gigantisk som høygravid, så huden har strekt seg istykker, ikke umulig at magemusklene er herpa heller. Det er kult, som 23-åring, å gå resten av livet og aldri kunne dra på stranda pga ødelagt mage.. Anonymous poster hash: c12bb...8bd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Har kanskje mer fett på magen enn ellers ja, og jeg var gigantisk som høygravid, så huden har strekt seg istykker, ikke umulig at magemusklene er herpa heller. Det er kult, som 23-åring, å gå resten av livet og aldri kunne dra på stranda pga ødelagt mage.. Anonymous poster hash: c12bb...8bd Ikke sant... Sommeren nærmer seg og vi skal på ferie i sommer, kommer ikke til å gå med bikini ihvertfall. Er selv 21 men med en kropp som er helt ødelagt! Tærer virkelig på :/ Anonymous poster hash: 4b6f0...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå