Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hvordan skal jeg gjøre det? Er bursdag, og vi reiser da med bunnen ferdig, men at kremen og bær osv, skal tas på rett før vi skal spise kaka?Hva skjer om den blir stående 30 minutter?Tenker vi skal lage langpanne... ? Anonymous poster hash: 50ca6...04b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Bunnen kan lages lenge i forveien. Den holder seg ved riktig lagring. Om kremen kommer på for tidlig blir kaken helt soggy og bløt. Anonymous poster hash: 5c901...a56
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Ja, gjorde den feilen sist Men hva skjer om vi tar en bit, for så og vente en halvtime med neste bit??Og hvordan skal bunnen stå? Kjøleskap, skap? Anonymous poster hash: 50ca6...04b
2,5barn+1engel Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Bunnen skal lagres tørt. Jeg lagde en som vi skulle ha med i et bryllup 4 timer unna her, og vi drog dit 2 dager før bryllupet. Så jeg lagde den hjemme, lot den stå på kjøkkenbenken under et kjøkkenhåndkle. Bær og krem hadde jeg på før middagen. Da krem og bær var på så ble den satt på et kjølerom frem til dessert. Ca 2-2,5 time. Gikk helt fint det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå