Gå til innhold

Datenight, ohoi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg er seint ute, darling. Verden tar så mye tid. Men NÅ trykker jeg play!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... black, poor or ugly people who have also lost their phones...

Skrevet

Harriets intervju med Martha er noe av det fineste av Harriet. Og Sting er hot.

Skrevet

Jeg har date med meg selv. Men vi har det veldig koselig.

Skrevet

Fader... verden har tatt så forbaska mye tid de siste årene at jeg tydeligvis har gått glipp av noe vesentlig. Hva er dette? Tv-serie? Passer den til Cava og potetgull mens man sitter i koseboksa under pleddet i sofaen? Og fins den på Netflix? Matthew perry er hot, han har blitt hottere etter Friends. Og Fields of Gold slår aldri feil.

Skrevet

Ah, Helle Høigear har svikta meg, men du kan godt være min date i stedet. Dette er den helt fantastiske serien Studio 60 on the Sunset Strip, som ble tatt av etter kun en sesong fordi det er for smart og fordi kristenhøyre ikke svelga det. JA, Matthew Perry er fantastisk her - alt annet etter Friends synes jeg har vært grisedårlig men her er han mørk og plaga og fantastisk. Du MÅ se den! (Sjekk tråden Cheeses of Nazarareth om du trenger nerdeoverbevisning).

Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg også mente, rollene han har hatt etter Friends har vært platte, sjelløse og usannsynlig kjedelige. Men mørk og plaga er noe jeg kan like! Skal lese den tråden :)

Skrevet

Hahh... hverdagsgleder! Etter kjapp lesing på den andre tråden og et enda kjappere søk på nett, fant jeg hele serien til hele 49 kroner, nedsatt 89% og levering om 2-5 arbeidsdager. Så da regner jeg med det blir datenight på meg også på fredda'n.

Skrevet (endret)

Ah, Nevada Day 1 - fantastisk nok gleder jeg meg enda jeg må ha sett dette ti ganger før. You, my son, are having a very bad day. I, on the other hand, am as giddy as a school girl.

Endret av sug lut
Skrevet

Dette høres ikke ut som jentekliss, kan jeg få mannen til å se med meg? Og i såfall hvor trykket jeg meg inn for å dra kortet på kr 49?

Skrevet

Dette høres ikke ut som jentekliss, kan jeg få mannen til å se med meg? Og i såfall hvor trykket jeg meg inn for å dra kortet på kr 49?

Ikke kliss. Lover.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Helle høygir beklager sviket og tar straffen - våkne opp i fullt migreneanfall :( merket litt grums igår, så jeg stupte i seng, men det hjalp ikke ei krone..

Er med på ny date - torsdag er kvelden vidåpen.

Søknad om tilgivelse er sendt inn sammen med en stor boks lemoncurd 😄

Skrevet

Klart du er tilgitt, og masse symp for hue - dessuten sovna jeg idet Harriet i sin uskyldsirriterende greie prøver å snakke med de to homsene på gata og Tom dytter han ene. Skulle bare lukke øynene... Vi prøver igjen når hue henger på, veit du:)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Sånn nå har jeg trøkka nedpå medusin og fått på solbrillene inne. Om intet annet så ser jeg hvertfall extraordinært kul ut på møter!

(det er ikke flink pike her altså, jeg dro fordi jeg har fysio etterpå og det hender at sånt hjelper)

Dr.Fyll - Mr. Perry er elsketi elsk her, men legg også merke til den herlige Steven Weber som spiller Jack. Jeg sier til han som til Mr Bond - you can double O and seven me anytime! Jeg har også en liten elsk på Cal Shanley - han har noen oneliners som er legendariske og de er sagt med et toneleie og måte kun han kan levere.

Slår aldri feil - jeg blir bergtatt hver eneste gang!

Skrevet

Slår aldri feil - jeg blir bergtatt hver eneste gang!

Og der har du det som skiller en stor serie fra en serie som bare er stor underholdning. Det blir ekte nok til å bevege deg - uansett retning - på en måte som er helt unik - på en måte som egt bare virkeligheten kan.

Min medusin for dagen er hvile, dvs jeg er enhånds på pc og stappa med ibux og den andre armen (du husker den stakkars helvetes armen?) henlagt på sofarygg for å komme seg etter gårsdagens økt, så jeg har egentlig planer om å lure inn en episode nuh, faktisk. Nevada Day Part One igjen, denne gang kommer jeg ikke til å sovne og det er omtrent en episodelengde til minsteunge kommer.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Uff den stakkars armen og enda mer den stakkars armens eier. S60 Nevada day er god medusin - skulle ønske jeg kunne vært der for å lage te, kanskje kommet med et nystekt rundtstykke (vi kjører hatting idag) med litt køøørd på og lagt noen puter under armen og sånt.

Jeg skal kollapse litt i senga når jeg kommer hjem slik at jeg er litt mer opplagt til restaurant tur.

Det ergrer meg litt enda at S60 nyheten kom såpass sent til fedrelandet at jeg ikke rakk å laste ned Oh holy night - den fra juleepisoden med new orleans musikerne er så nydelig. Jeg har lett og lett, men den ble borte etter en viss stund og NBS har ikke lagt den ut igjen :(

Skrevet (endret)

Harriet: I don't even know what the sides in the culture wars are any more.

Matt: Your side hates my side because you think we think you're stupid. My side hates your side because we think you're stupid.

Endret av sug lut
Skrevet

Matt: There is no way of getting to the end of that sentence without saying that homosexual love is something less than heterosexual love. Watching you struggle to do that makes me want to hit you over the head with Liberace.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Entusiasmen over ost makes my day! Og jeg kjenner det helt hit - den boblende gleden over ENDELIG å ha kommet på løsningen til ostemysteriet!

Forøvrig jeg tror at episoden med bombetrusselen er en liten favoritt - kun fordi Jack er så herlig når han er snydens hehehe:) og fordi bikkja "snakker" tysk

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Og der var man blitt til Yoda i setningsoppbygging..

Mulig de migrenetablettene gjør noe med mine kognitive evner? Det blir fint å kjøre litt bil nå merker jeg 😄 tut og kjør bare rør! (Det er ikke rød trekant på pakka altså)

Skrevet

cdon.no :) Porto på noenogtjue kr kom i tillegg.
Skrevet

Entusiasmen over ost makes my day! Og jeg kjenner det helt hit - den boblende gleden over ENDELIG å ha kommet på løsningen til ostemysteriet!

Forøvrig jeg tror at episoden med bombetrusselen er en liten favoritt - kun fordi Jack er så herlig når han er snydens hehehe:) og fordi bikkja "snakker" tysk

Haha, det er sånn i retrospekt et av de sykeste innleggene jeg har forfattet, og mest entusiastiske - over en ost!

Og der var man blitt til Yoda i setningsoppbygging..

Mulig de migrenetablettene gjør noe med mine kognitive evner? Det blir fint å kjøre litt bil nå merker jeg tut og kjør bare rør! (Det er ikke rød trekant på pakka altså)

Yoda ruler. Men jeg skulle virkelig ønska meg å kunne ha sånne fantastiske dialoger som i S60. Når det av og til kommer et glimt av det får jeg bare lyst til å hoppe av glede som en tulling, og husker på det i evigheter etterpå.

Skrevet

Jeg er helt fjetret over å lese denne tråden uten å fatte så mye som en tøddel.

Sitter heller igjen med spørsmålet om jeg faktisk kommer til å skjønne noe som helst hvis jeg ser serien, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...