Gå til innhold

Vet dere hva? Jeg er rett og slett dritt lei av.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva? Jeg er rett og slett dritt lei av eksen min nå. Han skal bestemme over meg tror han. Dater jeg en fyr, så blir han sur, grinete og vanskelig å ha med å gjøre. Truer med å ta over omsorgen for barnet, ikke ha noe med oss å gjøre lengre osv. 

Svarer jeg plutselig ikke på meldinger på facebook fordi jeg stikker ut en tur når jeg har barnefri, så blir han sur.

Og nå ble han nettopp sur å klaget over at han mister motivasjonen fordi jeg skal begynne å trene, og jeg har muligheten til å trene litt oftere enn han i lengen.

ÆÆæææææææææh!!!

Når skal jeg få bestemme over mitt eget liv egentlig? :(

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Anonymous poster hash: 71b98...35e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet hans begynner vel ikke på F?

Jeg har det ganske likt med min eks skjønner du..

Anonymous poster hash: 646fa...372
Skrevet

Hvorfor er dere venner på facebook? Dere MÅ ikke være venner fordi dere har et barn. Hvem du dater og om du trener eller ei har han ingenting med, syns du skal si akkurat dette til han.

Skriver han det til deg eller sier han det direkte til deg? Hvis han gjør det første har du jo bevis du kan legge fram hvis han prøver seg på omsorgen.

For en crybaby :P

Anonymous poster hash: 98d0b...3dc
Skrevet

La han bli sur da, det er ikke bare å "ta over omsorg" sånn helt uten videre..

Skrevet

Hvordan vet eksen din at du dater? Jeg fortalte aldri min om det. Datet en god del før jeg fant mannen i mitt liv. Da møtte han etterhvert barnet og eksen fikk da vite fra barnet at jeg hadde kjæreste. Han spurte meg om det var seriøst og da svarte jeg ja. Hadde aldri involvert eksen i min datingperiode. Nei, han har ingenting med det. 

Anonymous poster hash: 2960c...8b7
Skrevet

Navnet hans begynner vel ikke på F?

Jeg har det ganske likt med min eks skjønner du..

Anonymous poster hash: 646fa...372

Nei, begynner ikke på F. 

Skrevet

Hvorfor er dere venner på facebook? Dere MÅ ikke være venner fordi dere har et barn. Hvem du dater og om du trener eller ei har han ingenting med, syns du skal si akkurat dette til han.

Skriver han det til deg eller sier han det direkte til deg? Hvis han gjør det første har du jo bevis du kan legge fram hvis han prøver seg på omsorgen.

For en crybaby :P

Anonymous poster hash: 98d0b...3dc

Vil prøve å fungere som venner pga barnet. Han både sier slikt direkte og skriver det. Har meldinger fra langt tilbake. Uff, ja crybaby er vel rette ordet :P

Skrevet

Hvordan vet eksen din at du dater? Jeg fortalte aldri min om det. Datet en god del før jeg fant mannen i mitt liv. Da møtte han etterhvert barnet og eksen fikk da vite fra barnet at jeg hadde kjæreste. Han spurte meg om det var seriøst og da svarte jeg ja. Hadde aldri involvert eksen i min datingperiode. Nei, han har ingenting med det. 

Anonymous poster hash: 2960c...8b7

Fordi vi liksom skulle være så gode venner. Jeg prøver så godt jeg kan å være en god og støttende venn, men vi er visst bare venner dersom det foregår på hans premisser :(

Skrevet

Slett hele tullingen på facebook. Er venn med ex mann, men dog ikke på facebook. Er ikke alt disse ex mannfolka trenger å vite. Og klarte ikke folk å samarbeide før (facebook) vedr barna sine?

Kutt ut mannen  og lev livet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...