Gå til innhold

Uke 37 og bagen står fortsatt i boden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakket dere fødebagen? Jeg er i uke 37 og har ikke tenkt tanken enda. Forrige fødsel var over på fire timer, og da var bagen klar i mange uker på forhånd. Denne gangen er ingenting klart, ikke engang senga til babyen. Kan noen vennligst gi meg et spark bak?

Anonymous poster hash: 1aaa3...2ac

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Du har sikkert god tid enda, men hvorfor ikke bare ta en bag og fylle den med noen klær, lader og helsekortet.

Så har du i hvertfall noe hvis det skulle plutselig skje og du ikke har tid. Da er det bare å røske med seg baggen.

Takk og lov at jeg hadde med meg kamera den dagen vannet mitt gikk, sånn st jeg fikk tatt noen bilder av min nyfødte baby som plutselig bestemte seg for å bli født.

Hadde ikke pakket fødebagen og går vanligvis ikke rundt med kamera, men den dagen gjorde jeg det 😊

Gjest meg&mini
Skrevet

Glemte å ønske deg lykke til😃

Skrevet

Trenger du egentlig noe da? Sånn helt egentlig? Jeg trengte ikke noen bag til fødselen, da var jeg opptatt med å føde. Og til barsel er det jo kjekt med noe klær og såpe, men sykehuset har noe du kan bruke til mannen/noen får hentet/handlet til deg. Mobillader er vel det eneste jeg kommer på, og helsekortet da. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 33259...32c
Skrevet

Takk! Jeg skal få pakket ned litt klær og toalettsaker. Jeg synes bare det er så kjedelig!

Anonymous poster hash: 1aaa3...2ac

Skrevet

Null stress. En grei fuktighetskrem/lipsyl, noen litt komfortable plagg, tøfler/lester og kamera, lader og helsekort. Om det drar ut finnes det stort sett kiosk med blader og tyggis på sykehuset/i nærheten av fødestua. Resten klarer man seg stort sett godt uten. 

Anonymous poster hash: 50ded...d64
Skrevet

Med nr to fødte jeg (uventet) i uke 37. Pakket baggen med rier og stabbet meg ned i kjelleren og hentet og monterte sprinkelsenga før vi dro på sykehuset. Husk at alt kan skje!

Spark nok? Hehe. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 16382...d64

Skrevet

Spenner deg i gang... Her kom eldste 37+2... :P

Anonymous poster hash: 9fe93...a29

Skrevet

*spark, spark, spark* Her kom nr 2 helt uventet i uke 36, og jeg måtte bråpakke, ikke helt optimalt, mannen måtte komme med litt ekstra ;) Da vi skulle ha nr 3 var bagen pakket i uke 35, klok av skade :) Hun kom 7 dager over termin, så da ble den bagen et hån de siste ukene... Men veldig glad jeg hadde pakket for da hun kom, kom hun så fort at det var bare å hive seg i bilen, og vi rakk sykehuset med ca 30 min ;) Så pakk du, man vet aldri ;)

Masse lykke til i tiden som kommer :)

Skrevet

Andre gang fødte jeg i uke 37 og tredje gang i uke 35 ;)

Hadde ingen bag de gangene og det var rent komisk det mannen kom med :D

Anbefaler deg å pakke asap :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...