Gå til innhold

Hvilket merke bruker du


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til ditt/dine barn?

 

Anonymous poster hash: 1cc17...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På regntøy

 

Anonymous poster hash: 1cc17...a25

Skrevet

Helly Hansen



Anonymous poster hash: 944e8...577
Skrevet

Skolegutten har navigare og hh.

 

Bhg barnet har reflex.

Skrevet

7-åringen har Reima og 10-åringen har Skogstad.

Skrevet

Reflex



Anonymous poster hash: 10c7c...5c0
Skrevet

Reflex



Anonymous poster hash: 8f178...e52
Skrevet

Reflex og Ludo



Anonymous poster hash: 9281e...44a
Skrevet

Reflex og Ticket



Anonymous poster hash: 02da9...013
Skrevet

De har skalljakker fra Bergans. Lillebror har skallbukse fra Bergans, storesøster har fra Skogstad.

Tror de har liggende noe billige regnbukser fra sparkjøp eller noe også.

Skrevet

Har bare brukt reflex til nå (4år)

 

Anonymous poster hash: 03d48...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...