Skylander Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Min er LillaGorilla Fordi hun virker som et flott menneske med et stort hjerte
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Sug Lut. Humrer mye av henne, sterk karakter som aldri er noe annet enn Sug Lut. Anonymous poster hash: e39f9...e7e
Gjest lillehi Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Alle de som svarer hyggelig og saklig og ikke bruker masse tid og energi på å slenge drit til andre👍
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Redd for å nevne noen for jeg kan fort glemme noen. Det er veldig mange her jeg har sansen for. Som virker som tvers igjennom gode fine damer. Lilla Gorilla. Sug Lut. Prinsesse Hengepupp. Mamman til nurket. Kommer nok på flere etterhvert men det er disse jeg kommer på i farta. Selv har jeg vært anonym i hele min levetid her inne. ;-) Anonymous poster hash: aa565...b9a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Det er mange greie her, men å kalle en som til stadighet er spydig og nedlatende for god og kul blir bare merkelig i mine øyne. Jeg begriper meg ikke på det. Anonymous poster hash: d684b...e1c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Alle de som svarer hyggelig og saklig og ikke bruker masse tid og energi på å slenge drit til andre👍 Alle de som setter inn penger til deg når datteren skal i bursdag Anonymous poster hash: 26254...02f
SnekkerPelle Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Alle de som svarer hyggelig og saklig og ikke bruker masse tid og energi på å slenge drit til andre👍Alle de som setter inn penger til deg når datteren skal i bursdag Faens møkkakjerring! Anonymous poster hash: 26254...02f
*Miss Marple* Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Alle de som svarer hyggelig og saklig og ikke bruker masse tid og energi på å slenge drit til andre Alle de som setter inn penger til deg når datteren skal i bursdag Anonymous poster hash: 26254...02f Og der har du vel svaret på hvorfor du ikke er noens favoritt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Det er mange greie her, men å kalle en som til stadighet er spydig og nedlatende for god og kul blir bare merkelig i mine øyne. Jeg begriper meg ikke på det. Anonymous poster hash: d684b...e1c Det er jeg helt enig i. Jeg slutter ikke å bli skuffet over at dårlig fjortiss-oppførsel fra voksne damer blir beundret av andre voksne damer. Skremmende, men overhode ikke rart at barn og ungdom mobber hverandre. Det er jo sånn de læres opp til at de må gjøre for å sikre sin egen posisjon på bekostning av andre. Anonymous poster hash: 6883e...0ce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Tror ikke jeg har en favoritt dibber Anonymous poster hash: d06d2...616
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Det er mange greie her, men å kalle en som til stadighet er spydig og nedlatende for god og kul blir bare merkelig i mine øyne. Jeg begriper meg ikke på det. Anonymous poster hash: d684b...e1c Det er jeg helt enig i. Jeg slutter ikke å bli skuffet over at dårlig fjortiss-oppførsel fra voksne damer blir beundret av andre voksne damer. Skremmende, men overhode ikke rart at barn og ungdom mobber hverandre. Det er jo sånn de læres opp til at de må gjøre for å sikre sin egen posisjon på bekostning av andre. Anonymous poster hash: 6883e...0ce Hvem snakker dere om? Anonymous poster hash: 7bf89...dd5
Gjest Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver!
Gjest lillehi Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Alle de som svarer hyggelig og saklig og ikke bruker masse tid og energi på å slenge drit til andre👍Alle de som setter inn penger til deg når datteren skal i bursdag Anonymous poster hash: 26254...02f Vet du hva - jeg tror aldri noen har fått meg til å føle meg så liten som du gjorde nå. Gratulerer😔
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Alle de som svarer hyggelig og saklig og ikke bruker masse tid og energi på å slenge drit til andre👍Alle de som setter inn penger til deg når datteren skal i bursdag Anonymous poster hash: 26254...02f Vet du hva - jeg tror aldri noen har fått meg til å føle meg så liten som du gjorde nå. Gratulerer😔 Verdt å tenke over! Anonymous poster hash: c0a03...b83
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver! Jeg skjønner ikke at det skal være greit å skrive hva man vil bare man står for det. Drittslenging blir jo ikke noe hyggeligere av den grunn Anonymous poster hash: 5309d...ee4
Gjest Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver! Jeg skjønner ikke at det skal være greit å skrive hva man vil bare man står for det. Drittslenging blir jo ikke noe hyggeligere av den grunn Anonymous poster hash: 5309d...ee4 [/acrony Det er da stor forskjell på drittslenging og saklige kommentarer formoder jeg?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver!Jeg skjønner ikke at det skal være greit å skrive hva man vil bare man står for det. Drittslenging blir jo ikke noe hyggeligere av den grunn Anonymous poster hash: 5309d...ee4 Men ber er spørsmålet hvem som er ens favoritt. Hva med å,svare på spørsmålet i stede for å argumentere mot de som har andre meninger enn deg? Det er helt ok at du ikke liker luten, men du har da ingen rett til å kritisere og kverulere på de som gjør det? Sug lut er bare skarp mot de som fortjener det. Hun har liten tålmodighet med idioter, og det skjønner jeg godt. Jeg liker så mange, men Musemor, Lilla gorilla, Cath68, stjerne, iiik, Kira, Himmel og hav, Mamma'n til nurket, er noen av de jeg kommer på nå. Og sug lut selvsagt Anonymous poster hash: ef3cc...d15
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Elsker livet! Hun har så god humor og vi deler faktisk litt av de samme tanker og verdier selv om jeg hverken er kristen eller hjemmeværende - en spennende dame som jeg gjerne skulle kjent i det virkelige liv :-) Anonymous poster hash: 2c04e...d4a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver!Jeg skjønner ikke at det skal være greit å skrive hva man vil bare man står for det. Drittslenging blir jo ikke noe hyggeligere av den grunn Anonymous poster hash: 5309d...ee4 Sug lut er bare skarp mot de som fortjener det. Anonymous poster hash: ef3cc...d15 Og det var den absolutte sannhet. Ingen over, ingen ved siden. Betvil ikke. Amen. Anonymous poster hash: 6883e...0ce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver!Jeg skjønner ikke at det skal være greit å skrive hva man vil bare man står for det. Drittslenging blir jo ikke noe hyggeligere av den grunn Anonymous poster hash: 5309d...ee4 Sug lut er bare skarp mot de som fortjener det. Anonymous poster hash: ef3cc...d15 Og det var den absolutte sannhet. Ingen over, ingen ved siden. Betvil ikke. Amen. Anonymous poster hash: 6883e...0ce Mere bullshit enn det der skal du lete lenge etter Anonymous poster hash: 5309d...ee4
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #21 Skrevet 18. mars 2014 Favoritt og favoritt..... Men er mye enig det Sug Lut skriver og mener. Det vikstigste er folk står for det de skriver!Jeg skjønner ikke at det skal være greit å skrive hva man vil bare man står for det. Drittslenging blir jo ikke noe hyggeligere av den grunn Anonymous poster hash: 5309d...ee4 Sug lut er bare skarp mot de som fortjener det. Anonymous poster hash: ef3cc...d15 Og det var den absolutte sannhet. Ingen over, ingen ved siden. Betvil ikke. Amen. Anonymous poster hash: 6883e...0ce Mere bullshit enn det der skal du lete lenge etter Anonymous poster hash: 5309d...ee4 Det var ett forsøk på ironi. Anonymous poster hash: 6883e...0ce
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #22 Skrevet 18. mars 2014 Jeg liker en del brukere, sikkert mange anonyme også, men dem vet jeg jo ikke forskjell på. Liker stjerna, ziva, iiiik, amandine, superdolly. Liker best folk som varer ordentlig og som svarer på det de har greie på og lar være å mene masse om ting de ikke vet noe om. Anonymous poster hash: a0bef...afe
lilyblue Skrevet 18. mars 2014 #23 Skrevet 18. mars 2014 Miss Marple virker kjempekoselig ,Fru Nilsen(riktig?) og mamma'n til Will og Ailo
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #24 Skrevet 18. mars 2014 Kengumamma, men hun er jo ikke her mer... Anonymous poster hash: 9f185...db7
Cruella De Vil Skrevet 18. mars 2014 #25 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Åh, det er jo så mange jeg liker her, burde ikke skrive noe i fare for å glemme noen, men…: Jeg elsker at Ostepop123 alltid kommer inn som en reddende engel og slår ned på alle vissvass-tråder fra vaksinemotstandere o.l. med harde fakta, men samtidig ydmykhet hvis noen faktisk klarer å argumentere henne imot. Jeg skulle ønske jeg var like flink som henne til å grave frem fakta i slike saker, men jeg er dessverre litt for lat… Ellers synes jeg Miss Marple, Undrende Ullteppe, stjerna (*) og Superdolly har gode innlegg med en god blanding av empati og livsviten. Sug Lut og Pashla har god snert og humor, noe jeg synes er viktig for forumet og ikke minst for meg. Nå har jeg sikkert glemt mange, men dette var i hvert fall de som falt meg inn sånn uten videre. Endret 18. mars 2014 av minni75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå