Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Har hatt kaxs dress tidligere og vært fornøyd. Men nå er det 2 dressen i løpet av sesongen som har revnet på akkurat samme plassen.Begynner å lure på om det har vært en svakhet med dressene i år. Andre som har hatt problem med den? Og dere som jobber hos kappahl, har dere fått inn dresser som har revnet? Anonymous poster hash: acf2f...eba
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Hvor har den revnet da? Har hatt flere kax dresser jeg også, men den ene vinterdressen vi har i år har revnet i sømmen midt bak (rumpa). Anonymous poster hash: f7c2d...34c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Ja, i butikken jeg jobber i er der er kommet inn noen dresser som har revnet, særlig rundt nedre del av glidelås. Nå har ikke jeg jobber så lenge i Kappahl, men slik jeg har forstått det er det ikke bare i år der er svakheter med dressen. Anonymous poster hash: f3f7c...385
It's all about me Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Har to dresser fra sist vinter og en som brukes på andre året. Alle er like fine.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Jobber på Kappahl og ja, det har vært en del reklamasjoner pga revnet dress i år. Revner ved nedkanten på glidelåsen. Anonymous poster hash: c1c14...885
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Derfor kjøper vi merkeklær her i huset. Anonymous poster hash: 3a7d3...8bf
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Derfor kjøper vi merkeklær her i huset. Anonymous poster hash: 3a7d3...8bf Kan skje med merkeklær også at de får en produksjonsfeil.. I fjor var det HH som hadde problem med parkdressen sin (ikke av de billige heller), de fikk mange små hull langs den ene sømmen på bena. Jeg hadde en slik nemlig, og HH gav penger tilbake eller dress av annen modell til alle som klagde (sa de på butikken). Anonymous poster hash: f7c2d...34c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Begge dressene revna fra bunnen av glidelås og ned til skrittet. Jeg leverte inn forrige dress og fikk en ny, men vet ikke om jeg skal gå tilbake nå også, har ikke behov for ny vinterdress nå, og ikke vil jeg ha den igjen heller. Anonymous poster hash: acf2f...eba
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Dere som jobber hos kappahl, er det mulig å få tilgode lapp sånn at jeg kan kjøpe noe annet barnet trenger senere eller må jeg ta ny dress hvis jeg leverer inn denne? Anonymous poster hash: acf2f...eba
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Derfor kjøper vi merkeklær her i huset. Anonymous poster hash: 3a7d3...8bf Jeg også, kjøper Reima til mine barn. Men de har også hatt et problem med dressene sine de siste sesongene(for stiv tape i sømmene som gnager hull i stoffet). Og jeg har selv opplevd det med 2 av dressene jeg har kjøpt. Anonymous poster hash: f3f7c...385
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Dere som jobber hos kappahl, er det mulig å få tilgode lapp sånn at jeg kan kjøpe noe annet barnet trenger senere eller må jeg ta ny dress hvis jeg leverer inn denne? Anonymous poster hash: acf2f...eba Du kan enten få tilgodelapp eller velge andre varer(praktiserer vi hvertfall i butikken jeg jobber) Anonymous poster hash: f3f7c...385
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Dere som jobber hos kappahl, er det mulig å få tilgode lapp sånn at jeg kan kjøpe noe annet barnet trenger senere eller må jeg ta ny dress hvis jeg leverer inn denne? Anonymous poster hash: acf2f...eba Du kan enten få tilgodelapp eller velge andre varer(praktiserer vi hvertfall i butikken jeg jobber) Anonymous poster hash: f3f7c...385 Så bra. tilgode lapp hadde passet best, har det meste av tøy vi trenger nå, men regner med det trenges noe nytt mot sommeren. Anonymous poster hash: acf2f...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå