Gå til innhold

Hvis du måtte velge:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du delt rom med dine to barn eller sovet på stuen?

 

Anonymous poster hash: d9d33...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde rommet vært stort nok ville jeg satt opp en skllevegg og sovet der.

Skrevet

Jeg har 1 barn og vi deler rom. Dvs. det er hennes rom, men jeg sover også der på en sovesofa. Orker ikke å sove i stuen.



Anonymous poster hash: 2a0c9...20d
Skrevet

Har delt rom med ene ungen jeg. Må man så man.Men rommet var stort :)

Skrevet

Dele rom, finner roen på en annen måte på et soverom. 



Anonymous poster hash: b70d7...fe4
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sovet på sofaen. Ungene mine bråker like mye på natten som dagen...

Skrevet

Hadde delt rom med ungane. Deler ofte seng med dei halve natta likevel, men er jo sjølvsagt kjekt å ha førstedelen av natta åleine med mannen. Går veldig fint dei gongene me er på besøk eller på hotell og ligg alle saman på same rom.



Anonymous poster hash: 8c2b9...81e
Skrevet

Hadde glatt valgt stua gitt... Har et barn som støyer noe helt fantastisk i søvne... Prater i søvne, beveger seg hele tiden, drømmer og i tillegg klarer å sutte på smokken så høyt at man nesten kan våkne av det. :fnise:

 

Så skulle jeg ha fått noe søvn, er stua alternativet :sovne:

Skrevet

1 barn, så hadde jeg delt, og satt opp en slags lettvegg eller noe..

2 barn, så hadde jeg valgt stuen.



Anonymous poster hash: a21e2...ca1
Skrevet

Jeg deler forresten rom med begge mine barn når vi er hjemme hos foreldrene mine, og det er helt forferdelig! haha, den ene snorker, mens den andre er generelt rastløs og bråkete om natta. Begge er kjempevarme og det blir så klamt der. Er nesten så jeg trenger en egen ferie etter det. :P Liker å ha rom alene og få en liten pause.



Anonymous poster hash: a21e2...ca1
Skrevet

Jeg ville ha sovet på stuen.



Anonymous poster hash: bfd4e...88b
Skrevet

Definitivt stua! Egentlig ville jeg flytta derfra, men hadde hvertfall investert i en god sovesofa i stua frem til det kunne skje :)

Skrevet

Kommer litt an på hvor gamle de er, er de store så har de større behov for privatlivet et eget rom gir. Våre er 4 og 6 år, og de hadde jeg gjerne delt med.

Skrevet

Vi deler rom og seng med 3 åringen når vi er hos svigermor, helt forferdelig! Sengen er stor, men hun makker i søvne. I tillegg er det klamt å dele rom med så mange:p

 

Anonymous poster hash: 14f9e...d1a

Skrevet

Vi sov i stuen da vi fortsatt bodde trangt. Mini fikk eget rom og slapp å bli forstyrret. Vi slapp forsåvidt også å bli forstyrret.

Hadde sovesofa vi pakket bort hver morgen.

 

Anonymous poster hash: 08c6f...14b

Skrevet

Jeg har delt rom med mitt ene barn, og hvis det er alternativet, da gjør jeg det igjen.

Likevel, det finnes andre løsninger, romdeler, lettvegg eller lage hems.

 

Anonymous poster hash: 115b1...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...