Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Ville du delt rom med dine to barn eller sovet på stuen? Anonymous poster hash: d9d33...542
Bustetroll Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Hadde rommet vært stort nok ville jeg satt opp en skllevegg og sovet der.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har 1 barn og vi deler rom. Dvs. det er hennes rom, men jeg sover også der på en sovesofa. Orker ikke å sove i stuen. Anonymous poster hash: 2a0c9...20d
Gjest Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Har delt rom med ene ungen jeg. Må man så man.Men rommet var stort
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Dele rom, finner roen på en annen måte på et soverom. Anonymous poster hash: b70d7...fe4
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Sovet på sofaen. Ungene mine bråker like mye på natten som dagen...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Hadde delt rom med ungane. Deler ofte seng med dei halve natta likevel, men er jo sjølvsagt kjekt å ha førstedelen av natta åleine med mannen. Går veldig fint dei gongene me er på besøk eller på hotell og ligg alle saman på same rom. Anonymous poster hash: 8c2b9...81e
Chl85 Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Hadde glatt valgt stua gitt... Har et barn som støyer noe helt fantastisk i søvne... Prater i søvne, beveger seg hele tiden, drømmer og i tillegg klarer å sutte på smokken så høyt at man nesten kan våkne av det. Så skulle jeg ha fått noe søvn, er stua alternativet
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 1 barn, så hadde jeg delt, og satt opp en slags lettvegg eller noe.. 2 barn, så hadde jeg valgt stuen. Anonymous poster hash: a21e2...ca1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Jeg deler forresten rom med begge mine barn når vi er hjemme hos foreldrene mine, og det er helt forferdelig! haha, den ene snorker, mens den andre er generelt rastløs og bråkete om natta. Begge er kjempevarme og det blir så klamt der. Er nesten så jeg trenger en egen ferie etter det. Liker å ha rom alene og få en liten pause. Anonymous poster hash: a21e2...ca1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Jeg ville ha sovet på stuen. Anonymous poster hash: bfd4e...88b
DaenerysStorm Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Definitivt stua! Egentlig ville jeg flytta derfra, men hadde hvertfall investert i en god sovesofa i stua frem til det kunne skje
Tante Gustava Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Kommer litt an på hvor gamle de er, er de store så har de større behov for privatlivet et eget rom gir. Våre er 4 og 6 år, og de hadde jeg gjerne delt med.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Vi deler rom og seng med 3 åringen når vi er hos svigermor, helt forferdelig! Sengen er stor, men hun makker i søvne. I tillegg er det klamt å dele rom med så mange:p Anonymous poster hash: 14f9e...d1a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Vi sov i stuen da vi fortsatt bodde trangt. Mini fikk eget rom og slapp å bli forstyrret. Vi slapp forsåvidt også å bli forstyrret. Hadde sovesofa vi pakket bort hver morgen. Anonymous poster hash: 08c6f...14b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har delt rom med mitt ene barn, og hvis det er alternativet, da gjør jeg det igjen. Likevel, det finnes andre løsninger, romdeler, lettvegg eller lage hems. Anonymous poster hash: 115b1...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå