Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg trakk en visdomstann i morges. Det var helt ukomplisert, nok noen minutter bare. Allikevel verker den noe så hinsides, og det hjelper egentlig veldig lite med paracet. Hele kjeven min dunker. Moren min kom med noen paralgin forte når hun hørte hvor vondt jeg har det, men kjenner jeg er skeptisk til å ta reseptbelagte medikamenter som ikke er skrevet ut til meg. Men nå gjør det så vondt at det frister veldig. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 291b9...8aa
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Har du prøvd å ta 600mg Ibux og 1g Paracet i kombinasjon? Fikk beskjed av min tannlege om å ta det da jeg trakk visdomstann. Anonymous poster hash: 89bd5...2da
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Hadde vondt i flere dager og klarte ikke spise "vanlig" mat på 8 dager. Spiste nudler og suppe. Anonymous poster hash: 0d28e...5ff
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Som en over skriver paracet og ibux sammen. Har du tatt paralgin før og vet at du tåler det er det heller ikke noe i veien for å ta en av de:) Anonymous poster hash: 2e837...78e
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Jeg spiste paralgin forte i 2-3 dager etterpå.. Hadde tatt imot uten tvil. Det er noe som kan skrives ut for sånne smerter. Jeg kan ikke ta ibux pga andre smertestillende jeg går på så da blir det paralgin forte. Ev ibux 400 eller 600mg. Det er kjempevondt uten smertestillende God bedring!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Kan dessverre ikke ta Ibux, jeg tåler det ikke. Fikk ingen informasjon om smertestillende av tannlegen. Kommer nok til å leve på suppe, jogurt og grøt en stund om det skal gjøre så vondt, men nå var det smertestillende jeg lurte på... Hi Anonymous poster hash: 291b9...8aa
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Så rart at du ikke fikk smertestillende av tannlegen! Jeg husker at jeg fikk paralgin forte... Nå er det ca 20 år siden, da.... Anonymous poster hash: 11780...778
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde også en ukomplisert trekking av visdomstann. Fikk resept på paralgin forte, sånn i tilfelle det skulle være behov, og det kan jeg love deg at det ble. Synest det var rart at du ikke engang fikk med deg en resept. Jeg ble anbefalt å ta en paralgin og en 500 mg paracet og hvis det ikke virket, så skulle jeg ta to paralgin i slengen, noe jeg endte opp med. Husker jeg ble litt kvalm da jeg tok de paralgin forte, men foretrakk kvalme fremfor dundrende smerter i kjeven. Ville prøvd meg frem og hadde ikke stusset på å ta imot noen paralginer God bedring Anonymous poster hash: 333c3...0c2
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Takk for svar dere. Tok en Paralgin i går kveld og joda, det hjalp på tanna. Dessverre viser det seg at jeg ikke tåler Paralgin Forte så fikk jo nesten verre smerter i magen pga det. Ser litt svart på dagen i dag kjenner jeg, ingen som kan hjelpe meg akkurat i d ag og mannen er bortreist for dagen. Menmen, overlever vel Hi Anonymous poster hash: 291b9...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå