Gå til innhold

dere som har menn som røyker;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere at de er rundt barna deres når de lukter røyk? Må de vaske hender/pusse tenner etterpå? Jeg sliter veldig med at han røyker. Takler ikke røyklukt i huset og vertfall ike rundt barnet. Jeg maser og kjaser om at han må vaske hender. Jeg blir så sliten av å tenke på dette hver dag... flere ganger til dagen.det lager dårlig stemning. Har jeg totalt feil i at barnet kan ta skade av det?

Anonymous poster hash: a54df...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville latt det ligge. Enten går du fra han og slipper lukten eller så sluttet du å mase. Barna tar ikke skade så lenge han ikke røyker inne eller oppi dem utendørs

Anonymous poster hash: ac840...c4c

Skrevet

Har ingen problemer med det. Han er påpasselig med å bruke "røykejakken", vaske hendene og å pusse tenner / ta en tyggis etterpå.

Røyka han da du møtte ham og da du bestemte deg for å få barn med ham?

Anonymous poster hash: 3f56c...aac
Skrevet

De utånder røyk i 30 min. etter siste trekk.

Jeg har valgt å overse akkurat det, hvis ikke hadde jeg blitt gal.

Mannen kan vel kjøpe erøyk, det inneholder visst ingenting.

Anonymous poster hash: 9ecb1...adf

Skrevet

Kan man røyke e-røyk inne?hi

Skrevet

Har ingen problemer med det. Han er påpasselig med å bruke "røykejakken", vaske hendene og å pusse tenner / ta en tyggis etterpå.

Røyka han da du møtte ham og da du bestemte deg for å få barn med ham?

Anonymous poster hash: 3f56c...aac

ja han gjorde det:( brydde meg ikke da, men visste ikke jeg kom til å reagere sånn NM år jeg fikk barn. Trodde det gikk bra så lenge han røyka ute. Jeg føler røyken er med inn, og det plager meg:-(

Skrevet

Han bruker egen røykejakke som han tar av seg når han kommer inn, må vaske hender og fjes og ta en halspastill eller tyggis. Men nå røyker han vel 4 ganger eller så her hjemme om dagen. Får ikke røyke rett før han legger seg heller. 

Anonymous poster hash: 00e65...fec
Skrevet

Kan man røyke e-røyk inne?hi

Ja man kan røyke e-røyk inne, det er bare damp.

Anonymous poster hash: a04c9...7ac

Skrevet

HI, er det du som har postet flere ganger om det samme her inne? Du virker ganske hysterisk... 

Anonymous poster hash: 684fd...9ab
Skrevet

HI, er det du som har postet flere ganger om det samme her inne? Du virker ganske hysterisk...

ja jeg har postet før... men vet andre har skrevet lignende også? Jeg vet ikke om jeg er så hysterisk? Er det virkelig greit å utsette barna for giftstoffer- uansett mengde?:/

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit utsette verken barn, andre voksne eller dyr for røyk.

Anonymous poster hash: b708f...495

Skrevet

jeg er gravid nå & sambo røyker bare når jeg ikke er tilstede. + han driver å trapper ned på røykinga, jeg har sakt i fra at jeg kommer til å oppdra barnet alene om han ikke prøver å slutte. det har blitt mye bedre så jeg har trua på at han klarer å slutte før smån kommer :)

Anonymous poster hash: 666ef...14e
Skrevet

ja jeg har postet før... men vet andre har skrevet lignende også? Jeg vet ikke om jeg er så hysterisk? Er det virkelig greit å utsette barna for giftstoffer- uansett mengde?:/

Barnet ditt utsettes for giftstoffer hver gang dere går forbi en trafikkert vei, og hver gang dere kjører gjennom en tunnel uten å skru på resirkuleringen av luft.... 

Samboeren din røyker 4 røyk, har røykejakke, vasker hender og fjes, og pusser tenner etter hver gang. 

Jeg vil si at du er hysterisk, og totalt opphengt i røyken til samboeren din. 

Skrevet

Samme med min mann. Ungen vår utredes for astma og han fikk passet på skrevet av legen til barnet vårt. Lege som har røyket selv, men sluttet når første barn kom. Selv om mannen tar forhånds regler så er det fortsatt skadelig.

Han har nå gått over til el-røyk og så klart var det en vanskelig overgang, men mye bedre for alle :)

Anonymous poster hash: 55434...c20
Skrevet

Barnet ditt utsettes for giftstoffer hver gang dere går forbi en trafikkert vei, og hver gang dere kjører gjennom en tunnel uten å skru på resirkuleringen av luft....

Samboeren din røyker 4 røyk, har røykejakke, vasker hender og fjes, og pusser tenner etter hver gang.

4 røyk har jegaaldri sagt (en annen skrev om sin mann i denne tråden), han vasker heller ikke ansikt, og jeg må minne han på å vanske hender! Han pusser sjeldent tenner-kan av og til ta en tyggis. Han respekterer overhode ikke at jeg synes det er ubehagelig. Klarte til og med å si at jeg hadde dobbeltmoral fordi jenta mi fikk neglelakk på en fing!! Da utsatte jo jeg henne for farlige stoffer. Når han er alene med henne er jeg nesten sikker på jan ikke er lile nøye med jakke som når jeg er hjemme. Det med eksos ute osv er greit nok, men dette er hennes hjem! Hun utsettes for giftstoffer i hjemmet daglig! Det burde være et sted der man ikke var oppi slik. Tipper han røyker 20 pk daglig nå. Det føles som hele tiden. Prøvd å snakke med han om å vertfall kutte ned. Han blir irritert og avviser meg. Hi

Skrevet

Samme med min mann. Ungen vår utredes for astma og han fikk passet på skrevet av legen til barnet vårt. Lege som har røyket selv, men sluttet når første barn kom. Selv om mannen tar forhånds regler så er det fortsatt skadelig.

Han har nå gått over til el-røyk og så klart var det en vanskelig overgang, men mye bedre for alle :)

hva sa legen til mannen din da? Vår er også til utredning for astma nå, men mannen nekter å innse at røyken kan være skadelig. Hvor kan jeg evt finne bevis for dette. .hi

Skrevet

Kan aldri tenke meg at ungen har skade av at faren lukter røyk med tanke på astma.

Anonymous poster hash: 2c029...6fb

Skrevet

Barnet ditt utsettes for giftstoffer hver gang dere går forbi en trafikkert vei, og hver gang dere kjører gjennom en tunnel uten å skru på resirkuleringen av luft...

Det betyr absolutt ikke at man trenger å gjøre det enda verre. Det er ille nok som det er, om ikke en eller begge foreldre skal røyke i tillegg. 

Jeg takler ikke røyklukt, så jeg hadde faktisk dratt fra mannen min om han hadde begynt å røyke. Jeg ville aldri blitt sammen med ham om han røyket heller, for å si det sånn. Ikke bare er det en grusom STANK, men det gir meg også migreneanfall. Kanskje du kan "fake" noen migreneanfall, og si at du har vært hos legen, og at hn har bedt deg om å holde deg unna røyklukt/avgasser fullstendig, så han må enten slutte eller flytte.

Anonymous poster hash: cfd07...3aa

Skrevet

Kan aldri tenke meg at ungen har skade av at faren lukter røyk med tanke på astma.

Anonymous poster hash: 2c029...6fb

Er da ikke røyken i seg selv, men giftstoffene i røyken og kroppen som er til stor plage for astmatikere. Ungen vår er blitt mye bedre i pusteveiene etter at far gikk over til el-røyk. Selv om far røyket ute, byttet klær og vasket hendene.

Les deg opp om astma så kanskje du vil forstå det bedre.

Å legen til gutten vår kjeftet regelrett og sa sin ærlige mening. Som skrevet røyket legen selv, og ingen hysterisk anti-røyker som skriker ulv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...