MorTilMalthe Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har termin om 8 uker med mitt andre barn. Jeg har en fra før på 4 som vi har 50/50 ordning på. Hvordan gjorde dere det med det eldste barnet når dere skulle føde? Og dagene etterpå? Jeg lurer på hun skal være hjemme hos oss, med min "nye" samboer, mens jeg er på sykehuset - hvis det er vår uke. Eller om hun skal være hos pappaen sin disse dagene - selv om det er vår uke. Jeg vet at hun er veldig godt ivaretatt uansett hvor hun er, men hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Ville hatt henne hos far. Men avtalt at hun kan bli hentet og komme på sykehuset å besøke Anonymous poster hash: 13251...c35
Appelsinpiken Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Ville fulgt "vanlig" samvær, så hun ikke føler hun blir sendt bordt/til den andre familien fordi det kommer et nytt familiemedlem hos dere. Dersom bonusen er her når det nye søskene kommer, så blir hun sendt til bonusbesteforeldrene sammen med vår første felles den første natta, før pappan kommer og henter de for besøk på sykehuset og så tar de hjem igjen Endret 17. mars 2014 av Appelsinpiken
MorTilMalthe Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2014 Ja, jeg tenker jo at hun selvfølgelig skal få komme på sykehuset hver dag sammen med samboeren min. Min eks og han klarer fint å samarbeide om henting og levering av henne disse dagene. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at hun skulle være hos faren, men hun er så glad i reservepappaen sin at de fint kunne vært sammen disse dagene. Men han blir far for første gang og trenger kanskje å samle seg før jeg kommer hjem igjen
MorTilMalthe Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2014 Det er vår første sammen, men hvis vi hadde hatt flere hadde vi selvfølgelig holdt søskene samlet mens jeg var på sykehuset
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Hatt henne hjemme den uka babyen kom så hun ble inkludert. Med mindre far er vrang. Anonymous poster hash: ed7a1...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå