Gå til innhold

Sendt bekymringsmelding til BV i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt sikker i min sak, denne moren trenger veiledning. Men etter å ha lest her inne så angrer jeg nesten litt :( Burde jeg kontaktet noen andre? Er BV så ille som det framstilles her inne? :(

 

Anonymous poster hash: b4f89...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker i din sak så har du absolutt gjort det rette!



Anonymous poster hash: 71b4e...d81
Skrevet

Ja, da har du gjort det rette! Takk til deg for det!

 

Anonymous poster hash: d72a5...10d

Skrevet

Er helt sikker i min sak, denne moren trenger veiledning. Men etter å ha lest her inne så angrer jeg nesten litt :( Burde jeg kontaktet noen andre? Er BV så ille som det framstilles her inne? :(

 

Anonymous poster hash: b4f89...705

Består ikke barnevernet av mennesker? Alle reflekterer og se på ting ulikt. Synd at du angrer, er det noe du frykter kan slå tilbake på deg? Det er jo litt dumt om noen kontakter deg og spør hvorfor du har meldt, men det er det første barnevernet ber om å ikke gjøre. Så du blir nok gående rundt uten å vite så mye en lang stund før saken er ferdig behandlet. Er det det som stresser? Kontrollen har du jo gitt over til noen andre nå så du har ikke ansvar

mer : ) Lykke til : )

 

Anonymous poster hash: 6e07c...d4f

Skrevet

Du har garantert gjort det rette:) Hilsen bv.ansatt som synes det blir for mye negativt fokus på bv..

 

Anonymous poster hash: 42cbb...a42

Skrevet

Du har gjort det rette. Bra jobbet. Hvis du leser her inne skal man enten melde alle eller ingen vil barnevernet. Stol på deg selv:-)

 

Anonymous poster hash: 52a73...bbf

Skrevet

Takk for svar dere :) Jeg har lenge brent inne med dette, så føles godt og endelig ha gjort det. Tror ikke dette gjør det noe verre enn situasjonen er i dag.

 

Til deg som lurer på om jeg er redd for at det kan slå tilbake på meg selv, så nei. Skjønner ikke hvordan det skal gjøre det. Meldingen er ikke anonym, og jeg står for innholdet i den. Hvordan mor velger å forsvare dette har ikke jeg noe med å gjøre. Nå har jeg gitt ansvaret til kyndige mennesker, og håper de ser hva jeg ser.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b4f89...705

Skrevet

Håper du har snakket med mor om hva som beskymrer deg før du gikk til barnvernet!



Anonymous poster hash: 718be...ca6
Skrevet

Flott at noen tar ansvar for dem som ikke kan hjelpe seg selv.

Skrevet

Takk for svar dere :) Jeg har lenge brent inne med dette, så føles godt og endelig ha gjort det. Tror ikke dette gjør det noe verre enn situasjonen er i dag.

 

Til deg som lurer på om jeg er redd for at det kan slå tilbake på meg selv, så nei. Skjønner ikke hvordan det skal gjøre det. Meldingen er ikke anonym, og jeg står for innholdet i den. Hvordan mor velger å forsvare dette har ikke jeg noe med å gjøre. Nå har jeg gitt ansvaret til kyndige mennesker, og håper de ser hva jeg ser.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b4f89...705

Hei,

 

vil berømme deg for at du leverte en melding med navn. Forstod deg slik tidligere i dag at dette er noe du lenge har tenkt på og synes at du har tatt til deg råd underveis. Om mor kommer for å kverulere med deg så skjerm dine egne barn vær så snill og må du passet barnet hennes når dette står på? Prøv å slapp godt av nå, kyndige mennesker som du sier har tatt ansvaret. Huff du må hatt mye stress på deg i dag!

 

Anonymous poster hash: 6e07c...d4f

Skrevet

Er det en oppegående mor, så vil hun forstå og nesten sette pris på at du bryr deg om barna hennes, om det er grunn for meldingen eller ikke.

 

Er hun ikke oppegående nok til å forstå dette, blir sint og ekkel, ja da kan du være trygg på at bekymringen og meldingen var riktig.

 

Dette med å snakke med moren før melding mener jeg kan gjøre vondt verre for alle parter, spesielt barna i enkelte tilfeller.

 

Anonymous poster hash: d72a5...10d

Skrevet

Er det en oppegående mor, så vil hun forstå og nesten sette pris på at du bryr deg om barna hennes, om det er grunn for meldingen eller ikke.

 

Er hun ikke oppegående nok til å forstå dette, blir sint og ekkel, ja da kan du være trygg på at bekymringen og meldingen var riktig.

 

Dette med å snakke med moren før melding mener jeg kan gjøre vondt verre for alle parter, spesielt barna i enkelte tilfeller.

 

Anonymous poster hash: d72a5...10d

Dette har jeg ikke tatt opp med mor. Hun sliter psykisk, gjort i mange år og tildels fortsatt. Tenker at en uavhengig kan ta opp dette med henne. Var viktigere for meg å få brakt dette på banen, enn å prate med mor. Jeg er utdannet innen et helt annet felt enn helse, så håper BV har ansatte som er trent på den biten.

 

Skjønner at dette blir noen tøffe uker for mor, men tenker at de to små har behov for akkurat dette. Håper og krysser fingrene for at mor møter noen gode mennesker hun kan støtte seg til.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b4f89...705

Skrevet

 

Er det en oppegående mor, så vil hun forstå og nesten sette pris på at du bryr deg om barna hennes, om det er grunn for meldingen eller ikke.

 

Er hun ikke oppegående nok til å forstå dette, blir sint og ekkel, ja da kan du være trygg på at bekymringen og meldingen var riktig.

 

Dette med å snakke med moren før melding mener jeg kan gjøre vondt verre for alle parter, spesielt barna i enkelte tilfeller.

 

Anonymous poster hash: d72a5...10d

Dette har jeg ikke tatt opp med mor. Hun sliter psykisk, gjort i mange år og tildels fortsatt. Tenker at en uavhengig kan ta opp dette med henne. Var viktigere for meg å få brakt dette på banen, enn å prate med mor. Jeg er utdannet innen et helt annet felt enn helse, så håper BV har ansatte som er trent på den biten.

 

Skjønner at dette blir noen tøffe uker for mor, men tenker at de to små har behov for akkurat dette. Håper og krysser fingrene for at mor møter noen gode mennesker hun kan støtte seg til.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b4f89...705

 

 

Hei HI,

hvis du har gått rundt som hobby psykolog så er det svært trist å høre! Det er mange som sliter psykisk og barnevernet har god kunnskap på dette feltet. Passer selv barn for andre som nok hadde klart mer, men er stresset og ute av seg. Noen prøver seg på å dele problemer med meg. Er som deg utdannet så langt fra helse som det går an. Så jeg avviser de kjapt med å si har veldig dårlig tid i dag beklager!

 

Nå holder du fast med at du gjorde dette pga du hadde ikke noe mer å bidra med, du har snakket med lærer og ingenting skjedde, du så barna og hadde ikke samvittighet til mer. Så for du se hva fremtiden bringer. Lykke til!

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 6e07c...d4f

Skrevet

Det kommer vel an på hva som er grunnen til at du meldte?



Anonymous poster hash: 8e6ab...564
Skrevet

Er det en oppegående mor, så vil hun forstå og nesten sette pris på at du bryr deg om barna hennes, om det er grunn for meldingen eller ikke.

 

Er hun ikke oppegående nok til å forstå dette, blir sint og ekkel, ja da kan du være trygg på at bekymringen og meldingen var riktig.

 

Dette med å snakke med moren før melding mener jeg kan gjøre vondt verre for alle parter, spesielt barna i enkelte tilfeller.

 

Anonymous poster hash: d72a5...10d

 

Hvis du er sikker på at du har et godt grunnlag så har du gjort det helt rette HI.

Har selv vært i din situasjon.

 

Men jeg er helt uenig med den over her som synser om hva en riktig reaksjon på dette vil være, og tenker at det både er naturlig og noe du må forvente at moren kanskje både blir litt fortvilet og frustrert.

Dersom hun mener at noe ikke stemmer eller bygger på misforståelser så vil hun sikkert forsøke å oppklare det med deg, og da er det naturligvis viktig at du ikke tror at det er det samme som "kverulering".

 

Anonymous poster hash: f0a95...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...