Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hva skl jeg gjøre? Mannen min synes jeg lukter veldig vont i underlivet.. 😔 Det øderlegger mye når vi har sex. Det er ikke behaglig før meg heller. Jeg vasker ju meg ordentligt men det lukter fortsatt... Noen gode råd jenter? Synes det er flaut og gå till legen for det. 😔 Anonymous poster hash: 594bb...570
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Google bakteriell vaginose Anonymous poster hash: e320e...171
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Ææsj, rekemus! Anonymous poster hash: 88079...f58
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Hvordan er kostholdet ditt? Det er en del matvarer som kan slå uheldig ut på lukt. Særlig i i underlivet. Sopp kan også gi lukt men det hadde du jo merket. Hvordan undertøy bruker du? Syntetisk er ikke alltid heldig. Anonymous poster hash: ce4a5...80e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Ææsj, rekemus! Anonymous poster hash: 88079...f58 Omoget! Anonymous poster hash: 594bb...570
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Hvordan er kostholdet ditt? Det er en del matvarer som kan slå uheldig ut på lukt. Særlig i i underlivet. Sopp kan også gi lukt men det hadde du jo merket. Hvordan undertøy bruker du? Syntetisk er ikke alltid heldig. Anonymous poster hash: ce4a5...80e Takk før svaret! Ska se øver dina goda råd. 🙏🌹 Anonymous poster hash: 594bb...570
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Om man skal se på tidligere svar når menn har det problemet: OMSKJÆR DEG! Anonymous poster hash: 96fd3...519
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Høres ut som bakteriell vaginose. Jeg er nå under behandling for dette selv, er svært lett å bli kvitt, kun tre piller dalacin i skjeden. Allerede etter første begynner lukten å forsvinne. Ta deg en tur til gynekologen/ fastlegen og ta en bakterieprøve av utfloden. Anonymous poster hash: fb082...465
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Ææsj, rekemus! Anonymous poster hash: 88079...f58 Omoget! Anonymous poster hash: 594bb...570 Omoget? Anonymous poster hash: 88079...f58
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Tipper også bateriell vaginose hvis det har oppstått nylig. Hvis du har hatt det lenge ville jeg testet kostholdsendinger osv... Først og fremst en tur til gynekologen er på sin plass!! Anonymous poster hash: 2ffdc...1b6
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Ææsj, rekemus! Anonymous poster hash: 88079...f58 Omoget! Anonymous poster hash: 594bb...570 Omoget? Anonymous poster hash: 88079...f58 Ja, styggt av deg og lämna en sådan komentar!!! Skärp deg och var stilla om du inte ska ge ordentlig svar! 👊 Anonymous poster hash: 594bb...570
LiveLoveShine Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Ææsj, rekemus! Anonymous poster hash: 88079...f58 Omoget! Anonymous poster hash: 594bb...570 Omoget? Anonymous poster hash: 88079...f58 Ja, styggt av deg og lämna en sådan komentar!!! Skärp deg och var stilla om du inte ska ge ordentlig svar! 👊 Anonymous poster hash: 594bb...570 Ja den var ikke fin ass
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Skjønner ikke hva det er med damer som spør om slike ting på forum. Ikke for at det er flaut eller ekkelt sånnsett, men det hjelper deg da ingenting å fortelle alle her inne at du har ei stinke-høne... Må komme deg til legen og sjekke det ut vet du! Sikkert ingenting farlig, lykke til. Anonymous poster hash: cb793...8d1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 et underliv skal lukte som et underliv. Be hn sniffe seg selv nedentil å se om det er noe bedre ? hehe neida men en tur til legen kunne sikkert vært greit for deg. kan jo være noe ulumske greier. Sopp, bakteriell vag, Anonymous poster hash: bc04e...81c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Er du gravid? Jeg stinket råtten fisk der nede i svangerskapet. Det forsvant med en gang jeg hadde født. Hvis ikke du er det hadde jeg rådført meg med lege eller gynekolog. Jeg er singel, men føler også jeg stinker og har mye utflod Var hos gynekolog, men hun sa det var normalt. Følger tråden din. Anonymous poster hash: 3984b...e7a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Ææsj, rekemus!Anonymous poster hash: 88079...f58 Omoget!Anonymous poster hash: 594bb...570 Omoget?Anonymous poster hash: 88079...f58 Ja, styggt av deg og lämna en sådan komentar!!! Skärp deg och var stilla om du inte ska ge ordentlig svar! Anonymous poster hash: 594bb...570 Ja den var ikke fin ass Syns den var det jeg az. Anonymous poster hash: 88079...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå