Gå til innhold

Økonomisk utro?? Er helt kvalm her jeg nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært litt ute å kjøre, dvs vi har tatt opp noe forbrukslån for å betale viktige regninger. Alt i mannens navn. Vi har svært dårlig økonomi fra før, og jeg har gått og vært småkvalm et halvt år nå.....

Nå oppdager jeg ved en tilfeldighet en regning som har gått til inkasso som han hadde betalt på fredag. Vi snakker 30000. Eller, han hadde tatt et nytt lån for å betale. Disse pengene ante ikke jeg noe om. Jeg tjener bedre enn han, han tjener dårlig.

De 30000 har han brukt i høst. Jeg blir sint, går ut av bilen og sier: "NÅ er det slutt "

Reaksjonen hans er: Kjøre hjem, lempe av ungene, jeg kommer gående rett rundt hjørnet(vi var bare i butikken),han låser bildøra for meg når jeg går bort til bilen, og kjører.

Det er vel han som burde vært litt ydmyk synes nå jeg, da. Nå skal jeg på jobb i natt og jeg kjenner han såpass at han ikke kommer hjem til det. Kjekt det, med 3 unger i hus.... Anonymous poster hash: 4c3f6...a19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en barnslig drittsekk! Føler du det er noe godt å være sammen med han? Du skjønner sikkert tankegangen min... Lett for meg, som ikke har noe følelsesmessig tilknytting til han, ikke meg det går ut over hvis du gjør det slutt. Derfor er det lett å tenke at det er jo det enkleste og det beste hvis han er slik. Men ja?

Hvorfor vil du være sammen med han når han er slik? Gir han deg/dere noe positivt?

Anonymous poster hash: 15529...333
Skrevet

Hva i all verden bruker han/dere pengene på? Anbefaler å klippe kredittkort og ikke få flere om dere har mistet kontrollen.

I tillegg bør dere gå gjennom økonomien og se hva dere bruker penger på, hvor mye dere faktisk har til disposisjon hver måned og hvordan dere bør gjøre dette framover.

Sammen.

Skrevet

Vi har egentlig time hor økonomisk rådgiver til fredag.....

Anonymous poster hash: 4c3f6...a19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...