Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Fikk jeg til svar når jeg sa at jeg (eller gutten min skal) skal invitere sønnen til dama min samboer har flørta med mens vi har vært ilag. Var ikke noe uskyldig flørt, men ganske heftig flørting. Men jeg tenker; Ungan kan jo ikke noe for at foreldrene ikke kan oppføre seg, og dem vet garantert ikke noe om det heller. Dem er jo bare 5 år. Hvorfor skal jeg la være å invitere han bare fordi vi voksne har hatt problemer? Er det virkelig så dumt og teit å invitere han som venninna mi vil ha det til? Anonymous poster hash: 160dd...427
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 I en slik situasjom ville jeg styrt unna og ikke gjennom barna lagt til rette for at samboer og hun dama fortsatt kan ha kontakt Anonymous poster hash: 483c6...b35
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Ja det syns jeg. Ville ikke hatt henne på dørstokken for å hente ungen og snakke med henne Anonymous poster hash: 42c8f...b37
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Venninnen din tenker på dine følelser tenker jeg og mener nok ikke å såre deg. Men jeg er helt enig med deg, barn er uskyldige! Tar hatten av for at du klarer å se så stort på det. Egentlig sitter jeg med tanken nå: ok så kul går det an å være. Å kunne tilgi er viktig når alt er blitt bra Anonymous poster hash: e3c2d...80a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Kommer helt an på. Hvis du stoler helt og fullt på mannen, at flørten ikke risikerer å bli tatt opp igjen, da synes jeg det er greit. Men hvis det at barna leker sammen kan gjøre deg mistenksom ift at mannen og den andre guttens mor kan begynne å flørte igjen - da blir det veldig feil. Ikke pga deg eller mannen eller den dama - men pga guttene som da risikerer å miste en som er blitt en god venn. Men må si du er tøff Anonymous poster hash: 4de17...8f2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Hmm.. Skal ærlig innrømme at jeg har ikke så lyst til det, men guttene går i samme avdeling og alle de andre gutten blir invitert. Og dem skal også begynne i samme klasse til høsten. Jeg syns faktisk veldig synd i gutten som muligens ikke får komme og må høre om festen i bhagen på mandag. Vil ikke straffe et uskyldig barn, men ble veldig usikker nå ja! Heldigvis par dager å tenke før invitasjoner skal ut. Nei, tilliten til samboer er ikke helt på plass enda! HI Anonymous poster hash: abfab...046
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Hmm.. Skal ærlig innrømme at jeg har ikke så lyst til det, men guttene går i samme avdeling og alle de andre gutten blir invitert. Og dem skal også begynne i samme klasse til høsten. Jeg syns faktisk veldig synd i gutten som muligens ikke får komme og må høre om festen i bhagen på mandag. Vil ikke straffe et uskyldig barn, men ble veldig usikker nå ja! Heldigvis par dager å tenke før invitasjoner skal ut. Nei, tilliten til samboer er ikke helt på plass enda! HI Anonymous poster hash: abfab...046 <om det er selskap ville jeg selvsagt invitert gutten. trodde du mente bare hjem etter skole / barnehage eller noe slikt og det ville jeg ikke gjort Anonymous poster hash: 483c6...b35
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Du må jo invitere han om alle de andre blir invitert. Om ikke er det du som blir den slemme Anonymous poster hash: b3d09...606
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Hmm.. Skal ærlig innrømme at jeg har ikke så lyst til det, men guttene går i samme avdeling og alle de andre gutten blir invitert. Og dem skal også begynne i samme klasse til høsten. Jeg syns faktisk veldig synd i gutten som muligens ikke får komme og må høre om festen i bhagen på mandag. Vil ikke straffe et uskyldig barn, men ble veldig usikker nå ja! Heldigvis par dager å tenke før invitasjoner skal ut. Nei, tilliten til samboer er ikke helt på plass enda! HI Anonymous poster hash: abfab...046 <om det er selskap ville jeg selvsagt invitert gutten. trodde du mente bare hjem etter skole / barnehage eller noe slikt og det ville jeg ikke gjort Anonymous poster hash: 483c6...b35 Trodde også det var snakk om å bare ta med denne gutten etter bhg. Om det er fest/selskap og alle andre er invitert og det er en engangshendelse ville jeg gjort det. Anonymous poster hash: 42c8f...b37
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Ja, i selskap så synes jeg ikke den ene gutten skal holdes utenfor. Men det du kan gjøre, det er at mannen din ikke skal ha noe med guttens mor å gjøre ved levering og henting av barna. Mannen din får holde seg i bakgrunn, eller i hvert fall ikke ha med henne å gjøre. Det skylder han deg med tanke på å ikke ødelegge mer tillit. Hva sier samboeren din til det? Anonymous poster hash: 4de17...8f2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Glemte visst helt å skrive at det er snakk om bursdagsfeiring! Men da får jeg vel bare bite tennan sammen og la gutten invitere vennen sin! Anonymous poster hash: abfab...046
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Ja, i selskap så synes jeg ikke den ene gutten skal holdes utenfor. Men det du kan gjøre, det er at mannen din ikke skal ha noe med guttens mor å gjøre ved levering og henting av barna. Mannen din får holde seg i bakgrunn, eller i hvert fall ikke ha med henne å gjøre. Det skylder han deg med tanke på å ikke ødelegge mer tillit. Hva sier samboeren din til det? Anonymous poster hash: 4de17...8f2 Det kan jeg love deg at jeg skal gjøre! Blir artig å se oppførselen hennes! Hvis ho i det hele tatt lar gutten komme..Både jeg og han ble helt taus når gutten ramsa opp hvem han skal invitere, og akkurat der og da hadde jeg lyst å si til gutten at det blir altså ikke aktuelt. Anonymous poster hash: abfab...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå