Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er ei godt voksen dame på nærmere 40 år. Jeg har mann, to barn og hus og bil. Grei økonomi og har det bra. MEN - jeg føler meg tidvis ensom. Jeg har venninner, med de treffer jeg litt sporadisk. Er med i to foreninger, dvs treff to ganger i måneden. Ellers er det lite venninnebesøk jeg har og som jeg selv drar på. Det er så mye som skjer ellers i løpet av ei uke, at tiden ikke alltid strekker til. Men jeg føler kanskje at jeg ikke har så mange venninner som jeg tidligere hadde. Har ikke holdt kontakten med alle. Noen vennskap kommer og går selvsagt, og jeg hadde nok flere venner jeg holdt kontakt med før jeg fikk barn, men nå er det kun de jeg ønsker å prioritere og som jeg kjenner jeg vil bruke tid sammen med. Andre som har det sånn? At dere føler dere ensomme til tider, selv om dere har noen? Anonymous poster hash: 7e5fb...f60
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Føler det ofte slik. Nesten hver dag. Har vel mistet meg selv litt. Anonymous poster hash: 10771...b55
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Ja, mulig det kan være årsaken. Jeg føler liksom at jeg burde fulgt opp, og skulle gjerne ha vært mer sammen med venninner, men så er jeg også mer sliten og trøtt enn før. Så jeg gidder liksom ikke heller hvis du skjønner. Men nå gjør ikke mine gamle venner heller noen forsøk på å treffes, så........ Jeg er rastløs på en måte, samtidig som jeg ikke orker å være sosial heller....Vanskelig å skjønne kanskje.... HI Anonymous poster hash: 7e5fb...f60
38_Bergen Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Kan føle meg ensom til tider, spesielt når barna drar til sin uke med far og det plutselig blir stille i huset. Har nok å henge fingrene i, jobb om dagen og jobb hjemme med vippeekstentions på kveld. Skjer som regel noe i helgen med venner og av og til er det deilig å bare være helt alene i fred etter en endt arbeidsuke. Føler meg såklart mer ensom nå som jeg er gravid uten forhold og savner den spesielle å ligge i armkroken til...kjenner meg veldig emosjonell til tider, men ler av meg selv for vet at der er graviditeten som spiller meg et puss:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå