Gå til innhold

Tips til billig og rask middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dårlig form i dag. Trenger middagstips. Noe som er billig og raskt å lage.

Noen?

Anonymous poster hash: bc029...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har lyst på noe superlett/raskt/billig lager jeg pasta m dolmio som jeg spicer opp med litt mer smak.. (Vegetar.. Enda raskere..) kanskje jeg hiver hvitløksbaguetter i ovnen og har raspet ost til å strø over (sef ferdig raspet ;-))

Anonymous poster hash: d10a6...dc6

Skrevet

Kjøttdeig med hjemmelaga tomatsaus(løk, hvitløk og en boks tomater) krydre etter eget ønske. Serveres med pasta og/eller hvitløksbaguetter. First price hvitløksbaguetter smaker best og er billige. Jeg bruker også makaroni fra first price, de skal bare kokes i tre minutter.

Anonymous poster hash: 8717f...c3e

Skrevet

Pølsegrateng.

Grill- eller middagspølser i terninger, hakket løk, kokt makaroni og ferdig pastasaus (raskest å jukse), litt ekstra salt, pepper og annet krydder du liker (paprika f.eks.) blandes oppi en ildfast form og toppes med ost. Inn i ovnen til osten er gyllen.

Det er best å frese løk og pølser litt først.

Skrevet

Wok med laks, soyasaus og nudler.

Laks i al.folie med litt creme fraiche og sitron, stek potetbåter til. Går raskt å lage, du kan pusle litt/slappe av litt mens det står i ovnen.

Skrevet

Kyllingsuppe! Stek biter av filet i panna, ha oppi en kjele med vann og kyllingbuljong. Så putter du oppi det du har i kjøleskapet av poteter, grønnsaker. Utrolig lettvint :)

Anonymous poster hash: 4f4ad...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...