Gå til innhold

Må jeg kjøpe ennå et par nye sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har joggesko fra i høst str 27, de begynner å bli i grenseland små. Også kjøpte jeg joggesko på salg i høst str 29 som jeg regna med skulle passe, men de er litt store. Tror nok str 28 hadde vært mest ideelt. Han har brukt de i 29 ett par ganger, og har ikke noe problem med å bruke de, går helt vanlig. 

Kan jeg bare la han bruke de da eller må jeg legge mye penger i å kjøpe str 28?

Anonymous poster hash: 9cb94...6ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såle i de som er str 29?

Skrevet

Kjøp nye hvis du på noen måte har råd. Det er ikke godt å gå en hel dag i for store eller for små sko.

Anonymous poster hash: 11922...85e
Skrevet

Det som er problemet er økonomi. så var kjempe fornøyd over å få tak i timberland gore tex  til han, hvis jeg må kjøpe nye blir det bare billige sko. 

Men kan jo kansje bare ta en såle i sånn som nevnt her. Såle koster jo ikke allverdens

Skrevet

Ville lagt i såle. Når det er kaldt kan han ha litt tykkere sokker i (ikke labber altså, men slike mellomtykke ullsokker)

Anonymous poster hash: 610a5...6b5

Skrevet

Ville lagt i såle. Når det er kaldt kan han ha litt tykkere sokker i (ikke labber altså, men slike mellomtykke ullsokker)

Anonymous poster hash: 610a5...6b5

Han bruker kun sånn ullsokker nå, må bli litt varmere i været før han får bruke bomull sokker. Jeg er alltid iskald på beina, så redd bomull blir for kaldt, er fortsatt  bare tidlig vår

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Putt i en såle så ordner det seg :)

Skrevet

Med en såle, så går det bra.

Anonymous poster hash: 0c00e...a2e
Skrevet

Da skal jeg reise å kjøpe en såle i morgen. takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...