Gå til innhold

Skal på barseltreff imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har en sykdom som gjør at jeg ikke tåler så mange matvarer. Jeg tenker at jeg bare tar med meg noe, vil ikke være til bry siden hun som skal ha det sikkert har planlagt hva hun skal lage.

Er dette ok? Så kan jeg heller forklare det imorgen så ser jeg heller om jeg må ta med selv til de andre treffene.

Tenker bare at verten ikke føler seg dum når jeg tar med noe selv?

Anonymous poster hash: 78389...ac7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må da være helt ok :-)

Anonymous poster hash: 70dd9...7c8
Skrevet

Ta med deg mat som du kan spise. Si fra at du har allergier og vant til å ta med mat. På den måten blir ikke hun lei seg for om hun ikke har noe du kan spise.

Så sier du til de hva du kan eller ikke kan spise. Dersom de har tenkt å lage noe du ikke tåler på de neste treffene så er det hyggelig å få beskjed så du tar mef egen mat.

Anonymous poster hash: 4484e...ae5

Skrevet

Det må være helt greit :) Som vertinne hadde jeg nok satt pris på å få beskjed litt tid i forveien. Jeg ønsker at alle gjestene skal like maten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gi beskjed i dag om at du ikke tåler alt og at hun derfor ikke trenger å regne med deg i maten. Kjedelig å bli sittende med mye til overs for at du ikke sa fra i forveien. Jeg hadde ikke blitt sur :)

Skrevet

Skal jeg sende en mld idag altså? Og si ifra?

HI

Skrevet

dytt dytt, må jeg gi beskjed ikveld? Føler meg litt teit da., men kanskje bedre det enn å si det i morgen?

Skrevet

Helt greit å si det i morgen, hvis du tar med din egen mat! Jeg hadde syntes det var helt greit!

Anonymous poster hash: 24649...4f6

Skrevet

jo før du sier ifra, jo bedre. Bare skriv at du ville si ifra slik at hun ikke lager ekstra mat til deg også, siden du har med egen mat. Og kanskje noe om at du gleder deg, slik at hun forstår at virkelig skriver det fordi hun ikke skal begynne å stresse for å finne på noe til deg også, at du virkelig synes det er best at du tar med selv siden det er så mye du ikke tåler. 

Sikkert kjekt å si ifra idag, i tillfelle hun lager noe i stand på forhånd dagen før. 

Anonymous poster hash: d74f6...206
Skrevet

Hvis det er mange som kommer ville jeg ikke gitt beskjed, bare tatt med mat og sagt det i morgen. Kommer det få, type 2-3 ville jeg gitt beskjed i dag.

Anonymous poster hash: 90f8e...16d
Skrevet

Vi er sånn 7-8 stk, så hun lager nok til en del mat, derfor jeg tenkte bare å si det i morgen. 

Skrevet

Jeg var nettopp på første barseltreff, vi er 7 stk. Da var det ei som hadde mat med seg pga glutenallergi. Hun hadde ikke gitt beskjed på forhånd. Ingen reagerte på det ;-)

Anonymous poster hash: f33dd...3fd

Skrevet

Så det ble ikke sånn pinlig stemning pga hun hadde tatt med seg mat? Kan jeg spørre hva hun hadde med? haha.. tenker hva som er greiest å ta med, tenkte bare å ta med meg en salat..er på slank :P

HI

Skrevet

Jeg hadde absolutt sagt ifra idag. Kan du ikke ringe henne og fortelle henne det da?

Anonymous poster hash: e54c5...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...