Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hvordan er den magevondten? Anonymous poster hash: 326bd...0dd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde aldri smerter i magen (hode derimot...au-au!), men det er leveren du skal ha vondt i i så fall. Anonymous poster hash: 2e477...9b4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Ok. Før helga ble det målt høyt blodtrykk på meg (både tors og fre). Men ingen protein i urinen. Nå har jeg hodepine og er kvalm. Så har gått og ventet på litt vondt i magen... Anonymous poster hash: 326bd...0dd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Ok. Før helga ble det målt høyt blodtrykk på meg (både tors og fre). Men ingen protein i urinen. Nå har jeg hodepine og er kvalm. Så har gått og ventet på litt vondt i magen... Anonymous poster hash: 326bd...0dd Dersom hodepinen sitter foran i hode, bør du oppsøke lege/JM snarest. Svk.forgiftning kan komme veldig fort, og kan bli veldig farlig, så bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Jeg husker at jeg selv var til en kontroll på en torsdag, og da var både BT og urin fint, men hadde lagt på meg 10 kg på 2 uker med vann i kroppen. På søndagen hadde jeg trykkende pannehodepine og var kvalm og oppsøkte legevakten. Da målte de BT på 155/110 og +2 på proteiner og jeg ble sporenstreks sendt til sykehuset og innlagt. Fødsel ble igangsatt to dager senere (alt gikk bra). Anonymous poster hash: 2e477...9b4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Det er ikke sikkert du får vondt i magen, men det er isåfall høyt oppe, kanskje litt mot din høyre side. Anonymous poster hash: b9da6...a13
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Alt gikk veldig kjapt på meg også. Magevondten lå oppunder ribbeina, hodepine, synsforstyrrelser og generelt ubehag i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Dette kan gje ulike symptom og kan føre til to svært alevorlege sjukdommar. Det er HELLP som fører til magevondt. Eklampsi er og livstruande, då har ein ikkje nødvendigvis magevondt. Eg har hatt truande eklampsi to gonger og aldri vondt i magen. Så fråver at magesmerter er ikkje eit teikn på at du ikkje er sjuk. Kontakt fødeavdelinga eller legevakt. Anonymous poster hash: 5cbde...d33
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Takk for svar dere:) Anonymous poster hash: 326bd...0dd
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Ikke noe magevondt. Høyt blodtrykk og urene urinprøver. Anonymous poster hash: 4cb9f...55e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Det kjentes ut som jeg hadde et stramt belte øverst på magen ved ribbena. Den kvelden jeg oppdaget det ble jeg innlagt. Anonymous poster hash: c50ed...f00
førskolelæreren Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Høyt blodtykk, protein i urinen og hodepine. Følte meg rett og slett ikke bra. Ville bare sove. Hadde aldri vondt i magen. Det ble akutt hos meg, baby ble tatt med keisersnitt. Han var veldig liten. Men alt gikk heldigvis bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå