Gjest Fru Banderas Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hat: Fulgte arving tidlig til skolen. Kom hjem og skulle bare lukke øynene i et minutt på senga for å samle energi før familie- og arverett skulle inntas på høykant. Våknet 12:00. Har pøkt så mye at senga har knekt (!) under på den ene siden. Må fikses. Lunger som sier: "Hei Apetit! Ikke finn på å le, for da eksploderer vi!" Elsk: Nydelig vær! Pelargonier som har fått stor plass i sola i balkonghagen. Fucsiablomster som overlever ute om natta, og som vokser. Ommøblering i balkonghagen og på soverommet: begge steder vokste flere meter med noen få tiltak!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Hehehehe det er vel ikke helt hat å ha ødelagt senga av slik aktivitet?
Gjest Fru Banderas Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jo, fordi det må jo da fikses. Og DET gjør hvertfall ikke Pøkeren. Viser til punktet om lungene: DET gjør ikke jeg heller med det første. Så jeg må ligge i nedoverbakke en stund fremover.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg kan se den og det er kjipt av Pøkern å ikke bidra. Kanskje inndragning av aktivitet til han er med? Det slår jo ikke negativt ut på han å få senga fikset:) Burde lungene vært en tur hos doktoren?
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Hat: Sterilisering av 2 hunnkatter til den flotte sum på 3500,- Hentet medisiner for et par mnder på apoteket for 800 kr, og det utenom alt det lillebror skal ha.. for det er jo gratis (men det er vel elsk) Har ikke vært på do skikkelig siden sist lørdag. Elsk: Godt at lønna kommer ikveld
Musemorbr / Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Elsk: Baby, storebror, ektemann. Lykke, kjætlighet og kos. <3 Hat: Fy søren som den navlestumpen stinker av fordervelse. Æsj!
seigdamererbest Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Har en ting på hat som skygger mindre bagatelhat og det som kunne värt elsk: etter 2 uker med mildt vär, blitt kvitt snöen, sol, vår i luften, vekk med vinterdresser, pussekattene begynt å komme frem på trärne våknet vi til minus 14 og 10 cm snö!! Fenomenet kalles her "takatalvi" dvs "bakvinter". Kommer hvert jävlig år når du er hellig overbevist om at nå er våren kommet for lang for takatalvi. Er overbevist om at flere hvert år innlegges med deprisjon pga driten :-( Verste ordet i det finske språk....takatalvi!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Har en ting på hat som skygger mindre bagatelhat og det som kunne värt elsk: etter 2 uker med mildt vär, blitt kvitt snöen, sol, vår i luften, vekk med vinterdresser, pussekattene begynt å komme frem på trärne våknet vi til minus 14 og 10 cm snö!! Fenomenet kalles her "takatalvi" dvs "bakvinter". Kommer hvert jävlig år når du er hellig overbevist om at nå er våren kommet for lang for takatalvi. Er overbevist om at flere hvert år innlegges med deprisjon pga driten :-( Verste ordet i det finske språk....takatalvi! Det var ikke et pent ord nei, men noe sier meg at det er mye sannhet i det. Bestemor (som ville ha vært 95) sa alltid: "Mars ærnt'e te å stole på" på brei østfolding. Heier på april!
seigdamererbest Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Har en ting på hat som skygger mindre bagatelhat og det som kunne värt elsk: etter 2 uker med mildt vär, blitt kvitt snöen, sol, vår i luften, vekk med vinterdresser, pussekattene begynt å komme frem på trärne våknet vi til minus 14 og 10 cm snö!! Fenomenet kalles her "takatalvi" dvs "bakvinter". Kommer hvert jävlig år når du er hellig overbevist om at nå er våren kommet for lang for takatalvi. Er overbevist om at flere hvert år innlegges med deprisjon pga driten :-( Verste ordet i det finske språk....takatalvi! Din bestemor hadde sikkert rett i at mars er upålitelig. Og om takatalvi hadde tatt plass bare i mars så skulle jeg ikke sagt noe, men åkke som når vinteren er ferdig ( i fjor slutten av april) så kommer jävelen! Det var ikke et pent ord nei, men noe sier meg at det er mye sannhet i det. Bestemor (som ville ha vært 95) sa alltid: "Mars ærnt'e te å stole på" på brei østfolding. Heier på april!
Gjest Fru Banderas Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 I Spania, apropos ting man sier om været, sier man: Hasta cuarenta de mayo no te quites el sayo (det rimer) = Ikke ta av deg jakka før førtiende mai (= andre uka i juni). Og _hvert_ år beviser værgudene at det er HELT riktig, for _hvert_ år rundt 8.-9. juni regner og blåser det som faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå