Gå til innhold

Er cosylan mot tørrhoste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noe resepfritt en kan bruke? Holder på å hoste meg ihjel😳

Anonymous poster hash: f403e...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som funker er cosylan. Funker på all slags hoste. Du kan like gjerne drikke husholdningssaft som det skvipet du får kjøpt reseptfritt.

Anonymous poster hash: 740db...fb1

Skrevet

Cosylan er kun mot tørrhoste ja. Finnes ingenting tilsvarende reseptfritt. 

Skrevet

Eneste som funker er cosylan. Funker på all slags hoste. Du kan like gjerne drikke husholdningssaft som det skvipet du får kjøpt reseptfritt.

Anonymous poster hash: 740db...fb1

Cosylan stopper hosten, derfor mot tørrhoste.skal ikke brukes mot slimhoste for da skal slimet opp!

Anonymous poster hash: 523b0...a18

Skrevet

Tusen takk. Har hostet så jeg har brekt meg idag. Kom ikke inn til lege siden de hadde fult. Ikke har jeg cosylan, og ikke kunne jeg få resept uten at legen lyttet på meg. Vurderer ringe legevakta i ettermiddag, og det hun på legekontoret foreslo men er det virkelig for sånt?

Skrevet

Har selv gjort det uten å ha blitt svartelista av den grunn. Å ikke få sove pga hoste er nokså invalidiserende. Du kan evt prøve noskapin tabletter før du ringer, den har noe hostedempende effekt, men på langt nær så god som cosylan. 

Skrevet

Har selv gjort det uten å ha blitt svartelista av den grunn. Å ikke få sove pga hoste er nokså invalidiserende. Du kan evt prøve noskapin tabletter før du ringer, den har noe hostedempende effekt, men på langt nær så god som cosylan.

Takk for tips. Får ringe og høre etterhvert hva de sier. Skulle ønske en kunne fått slikt uten at en måtte komme inn, ihvertfall når de har det så fullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...