Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 her er link til dere som mener at barnevernet ALDRI gjør feil, alle som jobber der er fornuftige mennesker og at det at noen har fått barnevernet inn i bilder er alltid deres egen feil: http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article7234329.ece Selvfølgelig forstår alle at barnevernet først og fremst er der for å hjelpe barn og deres familier, men det finnes personer i alle offentlige organer som ikke skulle hatt den jobben de har. Anonymous poster hash: 94bde...b8b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Har aldri sett noen som har skrevet her inne at barnevernet aldri tar feil. Jeg har heller aldri møtt noen som har uttrykt at de mener det. Det jeg derimot ofte ser er folk som avviser kilder som kommer fra folk som åpenbart er hakke gale. Anonymous poster hash: 77860...d70
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Har aldri sett noen som har skrevet her inne at barnevernet aldri tar feil. Jeg har heller aldri møtt noen som har uttrykt at de mener det. Det jeg derimot ofte ser er folk som avviser kilder som kommer fra folk som åpenbart er hakke gale. Anonymous poster hash: 77860...d70 Har vært noen her som mener at det så å si ALLTID foreldrene sin feil at barnevernet oppretter en sak og at de aldri fatter feil vedtak. Måtte bare komme med et lite motstykke til det - det finnes gale folk i alle yrker. Anonymous poster hash: 94bde...b8b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Har aldri sett noen som har skrevet her inne at barnevernet aldri tar feil. Jeg har heller aldri møtt noen som har uttrykt at de mener det. Det jeg derimot ofte ser er folk som avviser kilder som kommer fra folk som åpenbart er hakke gale. Anonymous poster hash: 77860...d70 Har vært noen her som mener at det så å si ALLTID foreldrene sin feil at barnevernet oppretter en sak og at de aldri fatter feil vedtak. Måtte bare komme med et lite motstykke til det - det finnes gale folk i alle yrker. Anonymous poster hash: 94bde...b8b Men linken din viser da ikke noe eksempel på at bv har fattet feil vedtak? Anonymous poster hash: 77860...d70
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Enig med HI ... Og så dere ikke Brennpunkt ang barneværnet. Kvalmende å se hvordan de holdt på mot fosteforeldre, spittet søsken og nektet fosteforeldre videre legeundersøkelser barnet trengte. Nei bv gjør ikke alltid det som er best for barnet! Var hjerteskjærende å se. Og bv fikk muligheten til å forklare og det var jommej meg tynne og dårlige grunner til disse valgene de tok ! Anonymous poster hash: d610c...871
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Heldigvis så tror jeg de fleste oppegående foreldre ikke har en falsk venninne eller en paranoid nabo som bruker barnevernet til å det vanlige folk tørr å si til venn og nabo! Barnevernet vet også at minoriteter har ekstra mange øyne på seg som ser ulikhet som tegn på at noe er galt. Det jeg ser etter å lese i media er at mange tror dyrevern og barnvern er det samme. Man bare ringer så løser det seg eller så tropper man opp. Jeg blir litt bekymret når slike mennesker sier de også har ansvar for barn. Når de åpenlyst tør å skrive noe som er rasistisk fordi det handler ikke om dem det handler om de. Jeg tror barnevernet faktisk setter pris på at slike mennesker ringer til de slik at de kan få advart om noen familier er i fare. Å henge seg for mye opp i samfunn og de andre er dessverre en sykdom! Anonymous poster hash: 22e8c...b7b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Har aldri sett noen som har skrevet her inne at barnevernet aldri tar feil. Jeg har heller aldri møtt noen som har uttrykt at de mener det. Det jeg derimot ofte ser er folk som avviser kilder som kommer fra folk som åpenbart er hakke gale. Anonymous poster hash: 77860...d70 Har vært noen her som mener at det så å si ALLTID foreldrene sin feil at barnevernet oppretter en sak og at de aldri fatter feil vedtak. Måtte bare komme med et lite motstykke til det - det finnes gale folk i alle yrker. Anonymous poster hash: 94bde...b8b Men linken din viser da ikke noe eksempel på at bv har fattet feil vedtak? Anonymous poster hash: 77860...d70 det viser at det jobber folk i barnevernet som ikke skulle ha jobbet der. En forelder som utviser vold mot sine egne og fosterbarn kan ikke ha nok grunnlag for å beskytte andre sine barn. Anonymous poster hash: 94bde...b8b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 En liten digresjon, hvorfor tror så godt som alle barnevernshaterene her inne at barnevernet heter barneværnet? Anonymous poster hash: aec64...c20
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 En liten digresjon, hvorfor tror så godt som alle barnevernshaterene her inne at barnevernet heter barneværnet? Anonymous poster hash: aec64...c20 Haha, dette har jeg lurt på også! Anonymous poster hash: 1418e...807
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Dette er noe som skremmer meg.. har heldigvis ikke hatt noe med barnevernet å gjøre, men jeg har hatt en venninne som er utdannet barnevernspedagog. Jeg måtte til slutt kutte kontakten med henne fordi hun var så vanvittig manipulerende og det virket som om hun fikk et kick av å trykke andre ned, sette folk opp i mot hverandre og skape drama. Dessverre er det de som ikke er helt gode som også utdanner seg innen sånne yrker. Anonymous poster hash: b841e...5ce
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Dette er noe som skremmer meg.. har heldigvis ikke hatt noe med barnevernet å gjøre, men jeg har hatt en venninne som er utdannet barnevernspedagog. Jeg måtte til slutt kutte kontakten med henne fordi hun var så vanvittig manipulerende og det virket som om hun fikk et kick av å trykke andre ned, sette folk opp i mot hverandre og skape drama. Dessverre er det de som ikke er helt gode som også utdanner seg innen sånne yrker. Anonymous poster hash: b841e...5ce Det var veldig generaliserende om alle som har tatt samme utdannelse som venninnen din. Satt på bussen bak barnevernspedagog studenter og de var alle veldig ulike og diskuterte mye som jeg aldri har reflektert over. Det er nok en tøff utdannelse og ta og man blir nok preget i begynnelsen. Kjenner folk som jobber i barnevernet privat som jeg er veldig glad i, merker jeg blir stresset når det blir så mye hets mot en yrkesgruppe. Alle yrkesgrupper gjør feil! Anonymous poster hash: 22e8c...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå