Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Personlighet(empati, sosial intelligens, intelligens, er du morsom?) Utseende (hva villr du evt forandret? ) Anonymous poster hash: eaf34...2ec
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Dessverre er jeg ikke det. Fra å være sprudlende, naivt søt og godtroende ung dame har jeg i løpet av 3 år blitt forvandlet til skeptisk, sliten og innadvendt kjerring. Har aldri vært fornøyd med utseende, bruker briller (tåler ikke linser), har grove ansiktstrekk og stygt hår. Er ganske empatisk og intelligent, var morsom før jeg opplevde massiv svikt fra slekt, venner og mannen. Nå stoler jeg ikke på en kjeft, tør ikke etablere vennskap med noen eller prate fortrolig med noen, snakke i forsamlinger (ble latterliggjort en del ganger da jeg prøvde å være morsom i selskap). Har litt skadde sosiale antenner også siden jeg opplevde mye mobbing på skolen og i voksen alder. Er for lite feminin, men tør ikke å gå tilbake til gamle meg i frykt av å måtte gjennomgå masse psykisk juling og mobbing igjen. Anonymous poster hash: 27924...c68
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Personlighet(empati, sosial intelligens, intelligens, er du morsom?) Utseende (hva villr du evt forandret? ) Anonymous poster hash: eaf34...2ec Jeg er fornøyd med meg selv. Jeg er ikke perfekt, men god nok. Jeg kan derfor strekke meg mot å bli bedre på alle områder i livet Anonymous poster hash: 666d3...589
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Overhodet ikke Har en stygg kropp, noe som gjør at selvbildet/selvtillit er på bånn. Dette går ut over hele livet mitt. Er ellers grei, har normal intelligens. Sosial intelligens er litt lav, pga kroppsbildet, men ellers sprudlende når jeg først har blitt kjent med folk. Anonymous poster hash: aa245...1ed
Zalosalutt Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Glad i meg selv og kroppen min, men kan helt klart videreutvikle noen sider ved meg selv
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 ja veldig opplever å bli godt likt av andre, kan komme overens med de aller fleste. Får folk til å le og slappe av. Er veldig fornøyd utseendemessig også, men holder på å gå ned noen kg for å komme litt mer midt på normalvekten (begynte å nærme meg gresen til overvekt, BMI-messig). Men har en bra figur som bærer kiloene godt da, så tror det bare er jeg selv som tenker på det. Eneste er at jeg utstråler nok snillhet litt for mye i blant. Tiltrekker meg mange rare mennesker som ofte ikke har sosiale antenner.. og dominerende mennesker tror at jeg er et lett bytte, så der må jeg virkelig stå opp for meg selv for å motbevise det. Anonymous poster hash: 77806...c3d
Bustetroll Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Ville forandret:Hårvekst på kroppenNesenØyeplasseringØyenbrynHudBeinHele kroppenHalve hjernenVille beholdt:Halve hjernenHåret på hodetØyenfargenFornøyd? Nei
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Veldig fornøyd med personligheten min. Jeg er veldig snill, omsorgsfull, morsom, blid, positiv, leken. Engasjert i det som skjer rundt meg, og i verden. Jeg er en flott mor. Har hatt en jævlig barndom, men klart meg bra. Har høyere utdannelse, eneste i min familie som har det. Utseende er jeg passe fornøyd med. Jeg trenger å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 11e34...5ff
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er fornøyd med både personligheten og utseende! Tenk det Etter år med usikkerhet når jeg var barn/ungdom, spiseforstyrrelser og depresjon kan jeg endelig slappe av, senke skuldrene og være fornøyd. Jeg er slank, godt trent, har et pent ansikt og fin høyde. Jeg er snill, morsom og er en veldig god kone, mor og venninne. Skulle jeg forandret noe, ville jeg ønske å ta to år til på skolen å få en mastergrad. Anonymous poster hash: 1c504...512
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Jeg skulle ønske jeg var litt mer robust følelsesmessig. Altså jeg er sterk, jeg er egentlig råsterk, har gått gjennom veldig mye hvor enkelt kunne knekt hvem som helst, og jeg har hatt mye av slikt. Likevel har jeg greid meg, høyere utdanning, godt yrke osv. Men jeg har opplevd enormt mye svik i livet, foreldre, venner som har sviktet totalt. Og det er i denne sammenhengen jeg skulle ønske jeg var mer robust. Skulle ønske jeg ikke følte meg ensom. Skulle ønske jeg ikke begynte å bli skeptisk til å slippe noen nær. Har aldri vært det før i mitt liv, tross alt det forferdelige som jeg har opplevd. Men svik siste året-halvannet har på en måte gjort at jeg har begynt å sette opp murer rundt meg selv, ikke gå helhjertet inn for nye vennskap osv. - for jeg regner med at de tar slutt. Før har jeg aldri vært slik. Jeg ser mønsteret jeg har fått siste året, jeg forstår hvorfor. Men skulle ønske jeg var litt mer robust slik at jeg ikke nå var blitt redd for å involvere noen for nært. Bortsett fra det så har livet lært meg å ikke lenger kaste bort energi på å være misfornøyd med ting jeg ikke kan forandre hva gjelder meg selv. Jeg har den nesa jeg her, huden er som den er, er slank og har vært det i mange år nå, men merker at huden er slappere enn den kunne vært pga tidligere 25 kg overvekt. Så lenge jeg ikke henger meg opp i detaljer jeg likevel ikke kan endre så er jeg egentlig godt fornøyd med kroppen, høy og slank. Ellers er jeg egentlig fornøyd nok med meg selv, er intelligent, er empatisk, har jobbet meg opp til en ganske god selvtillit (fra å være nesten inteteksisterende), har humoristisk sans. Tror jeg har en god balanse, blir som regel godt likt. Jeg jobber for å bli mindre snill - har vært dumsnill overfor både familie og venner. Og så må jeg bli mindre naiv ift å tro på andres gode hensikter, men bli flinkere til å se at ord ikke er mye verdt uten handling. Anonymous poster hash: 6a440...36c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Utseende og personlighet har på en måte bytta plass Så bedre ut før, men jeg liker personligheten min bedre nå når jeg har blitt eldre. Er litt lubben nå, det liker jeg ikke, men jeg har ganske fine former likevel, og det liker jeg. Har alltid vært lav da. Ansiktet syns jeg er ganske pent, fin farge på håret og har relativt fin hud i ansiktet, men ikke så fin hud på resten av kroppen. Jeg er et mye sterkere mentalt nå enn før, og jeg er fornuftig, snill, faktisk ganske morsom også, men jeg er sta, egoistisk til tider, og litt lurere og flinkere til å lyve enn det som er godt for meg tror jeg Prøver å jobbe med det negative da Anonymous poster hash: 06d81...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå