Gå til innhold

Hva er mest effektivt. Rockering eller sit-ups?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke begge deler.. Nekter å planke 😜

Anonymous poster hash: 68fe9...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hva du ønsker å oppnå.

Anonymous poster hash: 9f274...502
Skrevet

Vil tro situps konsentrerer seg om mageområdet, mens rockering er mer spredt over hele kroppen?

Anonymous poster hash: 639f2...04f

Skrevet

sit-ups. rockering virker ikke for å få magemuskler.  men mulig du kan få smalere midje av det,  men på meg hadde den null effekt (er normalvektig)

Anonymous poster hash: 6a610...853
Skrevet

Det er kun magen jeg vil ha flatere. Er slank. Men har for mye hud og får et deigete trekkspill når jeg setter meg.

Skrevet

Sit ups er ikke bra for ryggen. Man bør heller praktisere planken eller sideplanken. Dette lærte jeg på et kurs med en fysioterapeut. 

Anonymous poster hash: d98c3...48c
Skrevet

Generelt er det sånn at den treningsformen du liker best også fungerer best. Det er nemlig bare den de fleste gjør.

Skrevet

Sit ups er ikke bra for ryggen. Man bør heller praktisere planken eller sideplanken. Dette lærte jeg på et kurs med en fysioterapeut. 

Situps er helt fint hvis du gjør det riktig. Det er imidlertid mange som gjør dem feil, derfor det "dårlige ryktet".

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Svært mange av dem som har født har delte magemuskler, og da har man null effekt av planke og skal heller ikke praktisere det.

Skrevet

Opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...