HvittHus Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 En slektning har giftet seg og vi skal nå i bryllupsfest. Bruden hadde ikke vanlig brudekjole i vielsen, og jeg er temmelig sikker på at hunheller ikke skal ha det under festen. Fant denne kjolen i går og hadde egentlig bestemt meg for den i blå: http://www.laredoute.no/redoute-creation/kjole-i-blondemateriale/440264 Men så fant jeg denne i pudder-rosa, og forelsket meg totalt: http://www.laredoute.no/laura-clement/blondekjole/437857 Men den er jo veldig lys og da kan det vel bli feil i forhold til bruden. Og svart er jo ikke "lov" i bryllup. Hva tenker dere??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Hei. Hold deg unna den pudderrosa, synes den er for "hvit", styr også unna svart og rödt (rödt = har hatt sex(?) med mannen). Den blå var veldig fin, fint med litt lange armer også. Anonymous poster hash: fd1eb...f9a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jeg synes den pudderosa var veldig fin. Ser ingen problem med å bruke den.
HvittHus Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2014 Takk for svar begge to. Flere som har en mening?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 jeg synes den ble for lys Anonymous poster hash: b1f5d...9f3
Våryr ✿ Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Med tanke på at bruden ikke skal ha brudekjole, syns jeg den ble for brudete og lys. Jeg ville valgt noe annet.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Hva med den blå da, som du i utgangspuktet hadde tenkt? Den var også veldig fin.
HvittHus Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2014 Hva med den blå da, som du i utgangspuktet hadde tenkt? Den var også veldig fin. Ja den er nydelig, men jeg er mer skeptisk til om den vil passe over skuldrene siden jeg er bredskuldret. Den rosa kunne jeg lett fjernet ermene på hvis de ikke passet.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Ikke pudderrosa 😊 Anonymous poster hash: 703c1...730
Zalosalutt Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Synes ikke det er problematisk så lenge bruden ikke har gitt noen føringer.
HvittHus Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2014 Synes ikke det er problematisk så lenge bruden ikke har gitt noen føringer. Det er en temmelig uformell fest type servering av grillmat, så jeg regner ikke med at det blir noen mørk dress kode.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Hva med den blå da, som du i utgangspuktet hadde tenkt? Den var også veldig fin. Ja den er nydelig, men jeg er mer skeptisk til om den vil passe over skuldrene siden jeg er bredskuldret. Den rosa kunne jeg lett fjernet ermene på hvis de ikke passet. Ser den :-) Men jeg har selv vært i vår-sommerbryllup der flere av gjestene har gått i pudderosa kjoler. Ingen som reagerte negativt på det tror jeg. Den er jo ikke hvit, selv om den er lys i fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå