Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Og hvorfor? Anonymous poster hash: 2e0f6...840
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Kari Bremnes. Fordi hun er utrolig dyktig og utrolig vakker! Anonymous poster hash: 59ec7...3c0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Å være utrolig vakker synes jeg er en god egenskap å ha. Anonymous poster hash: f70d4...9be
Elsker livet Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Sikkert kjedelig svar fra meg, for burde vel svart Mor Theresa, Linni eller noe slikt. Men jeg må si svigermor. Hun er helt fantastisk. Jeg vil gjerne bli som svigermor, og prøver å plukke opp "triksene" hennes. Hun får det alltid som hun vil på en finurlig måte, uten å bruke skitne triks som å spille på følelser/samvittighet eller braute seg frem. Hun er godhjertet, omtenksom, klok, avslappet, arbeidssom og sitter på masse kunnskaper. Det ytre er kanskje ikke spesielt flashy, så tar ikke i mot moteråd eller skjønnhetstips fra henne. Første gang jeg så henne så tenkte jeg at smile det kan hun, men så mye mer til felles har vi nok ikke. Men jeg tok feil, ligger et rikt menneske bak det beskjedne ytre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Mamma. Fordi hun er en tøff jævel som har kommet seg helskinnet gjennom vonde opplevelser i barndommen og alvorlige sykdommer som hjerneblødning, hjerteinfarkt og kreft- fremdeles med humøret og optimismen i behold.
Lykke~liten Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Mamma. Hun har ikke alltid hatt det lett, men har alltid holdt seg sterk og trygg for barna sine. Nå er jeg snart 30, og hun er alltid der for å gi meg en god klem når hun ser jeh trenger det, gir meg råd. Hun er også en utrolig generøs og hjertelig mormor. Dattera mi bare elsker henne.. hun har en evne til å få mennesker til å føle deg viktige og sett. Hun velger å se det positive i mennesker og i livet generelt. Hun er mitt absolutt største forbilde, og gruer meg ril den dagen jeg evt må leve uten henne. Min beste venn.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Synes Pink er ei veldig tøff jente. Ellers niesen min, hun har jobbet seg oppover med ting som virkelig engasjerer henne. Hun bryr seg om alle som ikke har det bra, og er veldig engasjert. Stiller alltid opp for alle mennesker rundt seg. Alltid blid og positiv. Anonymous poster hash: f113e...ccf
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Mitt eneste forbilde er av det mannlige slaget, nemlig min egen storebror. Først og fremst er han en helt fantastisk far, og både små og store barn blir helt tussete rundt ham. Han har virkelig et helt spesielt "barnetekke". Videre klarer han på elegant vis å balansere det å være kul, uhøytidelig og morsom med å være klok og seriøs. Selv om han fleiper veldig mye, respekterer folk ham og meningene hans. Har aldri, noen sinne, hørt ham klage over noe som helst - der i gården er det aldri noe syting, kun ren stå-på-vilje og et enormt engasjement. Eneste jeg misliker ham for er at han åpenbart stakk av med de beste egenskapene og overlot smulene til meg og søstrene mine... Anonymous poster hash: f0439...f72
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Mamma! Ingen over, ingen ved siden av <3 Anonymous poster hash: efcbe...d1e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Min beste venninne. Hun er toppidrettsutøver og utrolig dyktig. Vinner vm år etter år og setter seg mål, jobber mot de og greier det selv hvor mye det krever. Skulle gjerne hatt litt av den viljestyrken :-) Anonymous poster hash: 3dec7...0bb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 mamma og den ene storesøstra mi. Mamma fordi hun alltid svarte på alt jeg spurte om i barndommne,jeg kunne snakke og spørre henne om alt og aldri lot hun meg føle meg dum. Hun er der alltid,alltid tålmodig,har masse kunnskap,spiller aldri på dårlig samvittighet, hun får meg aldri til å føle meg uvel i henne selskaå,samt hun gjør ikke forskjell på barnebarna sine. Storesøstra mi fordi hun er et helt utrolig fint vesen,til de grader sjarmerende, kan snakke for seg, kan å diskutere på en god måte,er reflektert, kommer med masse gode tanker og råd om jeg spør henne og vi har samme råe humor. Anonymous poster hash: c0a52...062
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 foster moren min. hun har stått på så mye for meg & broren min i alle år. hun tilga pappa 14 år med utroskap & de ble skildt uten masse drama & krangling. hu hjalp meg med å komme inn på en liten privat skole sån at jeg kunne gå ut av ungdomskolen med en ok karakter & har alltid støttet meg uansett hvor vanskelig ting var eller jeg var for den sak skyld, mamma er et utrolig godt menneske som stiller opp for moren sin 24/7 selv om hun har 5 andre søsken som også brurde bidra litt. hu har jobbet med barn i 22 år & er elsket av alle på jobben. nå har mamma blitt 58 år & sier hun føler seg gammel men man kan ikke se det på henne! hu trener fra kl 5-6 hver morgen før jobb & går på danse trening med kjæresten sin 3 dager i uka. håper jeg blir en like god mor, søster & datter som mamman min når det er min tur til å bidra mer i familien, håper vi også blir godkjendt fosterfamilie & kan hjelpe til på den måten. snart flytter vi til sverige & kommer til å bo 4+ timer unna min familie & jeg kommer til å savne mamma veldig! vi sees ikke så ofte i hverdagen men hun ringer nesten daglig for å spørre hvordan det går med oss & hva vi driver med. GLEDER meg til å invitere hele familien på besøk i ny bygd hus nede ved vannet & få sommer besøk av alle samen. Anonymous poster hash: b1d17...d66
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Bestemor. Vokst opp i fattigslige kår. Fødte 9 barn. Alle kun ved egen hjelp. Fire barn døde. To av de igjen var døde ved fødsel. Hun tok seg av hus, barn og husdyr. Selv den dagen hun fødte en av de døde barna tok hun seg av alt hjemme. Bestefar jobbet hjemmefra 10 måneder i året derfor var hun så mye alene. Hun var en livsglad og elskling dame. Aldri bitter over det tunge livet og barna hun mistet. Hun hadde en rørende tro på kongefamilien. De var symbolet på at mennesket var fritt. For henne kom freden med at kongen kom hjem. Hennes største ønske var å få se kongen vår en dag. Det fikk hun aldri. Hun var klok, varm, full av skøy og dype tanker. Hun elsket alle sine barnebarn og behandlet oss alle som om vi var verdens viktigste person. Hun var rak i ryggen til den siste dagen hun levde og en flott dame. Jeg savner henne og kan bare håpe jeg vil bli like klok som henne. Anonymous poster hash: 528c1...513
MammantilNurket Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Min mor og mormor, bestevenninnen min, Hillary Clinton, Marie Curie, Marilyn og Coco Chanel.
Magia Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Blir helt rørt av det dere forteller om mødre/bestemødre/søstre osv. Må skaffe meg noen forbilder
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Erna Solberg Mer rakrygget dame skal du lete lenge etter! Liker kvinner som tar i et tak Anonymous poster hash: fe437...197
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Mamma, hun er min helt. Hun gjør alt for alle andre, setter veldig pris på henne. Anonymous poster hash: e2bd4...ba2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Bestemor. Vokst opp i fattigslige kår. Fødte 9 barn. Alle kun ved egen hjelp. Fire barn døde. To av de igjen var døde ved fødsel. Hun tok seg av hus, barn og husdyr. Selv den dagen hun fødte en av de døde barna tok hun seg av alt hjemme. Bestefar jobbet hjemmefra 10 måneder i året derfor var hun så mye alene. Hun var en livsglad og elskling dame. Aldri bitter over det tunge livet og barna hun mistet. Hun hadde en rørende tro på kongefamilien. De var symbolet på at mennesket var fritt. For henne kom freden med at kongen kom hjem. Hennes største ønske var å få se kongen vår en dag. Det fikk hun aldri. Hun var klok, varm, full av skøy og dype tanker. Hun elsket alle sine barnebarn og behandlet oss alle som om vi var verdens viktigste person. Hun var rak i ryggen til den siste dagen hun levde og en flott dame. Jeg savner henne og kan bare håpe jeg vil bli like klok som henne. Anonymous poster hash: 528c1...513 Ja, jeg tror vår generasjons kvinner har mye å lære av bestemødrene våre...Vi har fått vår frihet og vår likestilling (heldigvis!), men jeg føler at den generasjonens kvinner hadde en helt annen stolthet og mye mer integritet. Anonymous poster hash: f0439...f72
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 Ingen. Anonymous poster hash: b0efa...928
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #22 Skrevet 17. mars 2014 Ingen. Anonymous poster hash: b0efa...928
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #23 Skrevet 17. mars 2014 Oprah Anonymous poster hash: 85f4d...56b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #24 Skrevet 17. mars 2014 Bestemor. Vokst opp i fattigslige kår. Fødte 9 barn. Alle kun ved egen hjelp. Fire barn døde. To av de igjen var døde ved fødsel. Hun tok seg av hus, barn og husdyr. Selv den dagen hun fødte en av de døde barna tok hun seg av alt hjemme. Bestefar jobbet hjemmefra 10 måneder i året derfor var hun så mye alene. Hun var en livsglad og elskling dame. Aldri bitter over det tunge livet og barna hun mistet. Hun hadde en rørende tro på kongefamilien. De var symbolet på at mennesket var fritt. For henne kom freden med at kongen kom hjem. Hennes største ønske var å få se kongen vår en dag. Det fikk hun aldri. Hun var klok, varm, full av skøy og dype tanker. Hun elsket alle sine barnebarn og behandlet oss alle som om vi var verdens viktigste person. Hun var rak i ryggen til den siste dagen hun levde og en flott dame. Jeg savner henne og kan bare håpe jeg vil bli like klok som henne. Anonymous poster hash: 528c1...513 Ja, jeg tror vår generasjons kvinner har mye å lære av bestemødrene våre...Vi har fått vår frihet og vår likestilling (heldigvis!), men jeg føler at den generasjonens kvinner hadde en helt annen stolthet og mye mer integritet. Anonymous poster hash: f0439...f72 JA. Virkelig. Når jeg tenker på bestemor blir jeg rørt selv. For en DAME hun var. Anonymous poster hash: 528c1...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå