Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Har en jentekatt på 1 år som jeg har hatt fra hun var baby. For 2 dager siden fikk vi en ny jentekatt på 3 år. Begge er steriliserte. De har ikke sloss enda, men så fort de ser hverandre freser de til hverandre.. Hvor lang tid tar det vanligvis før de blir venner? Er det snakk om dager, uker, mnd? (Om de i det hele tatt blir venner da) I værste fall leverer vi tilbake den nye pusen til eieren sin som han sa var greit men vil jo helst slippe det, da! Anonymous poster hash: 2d438...eb2
Gjest usababy Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 (endret) De kan bli venner etterhvert, evt at de aksepterer hverandre. det kan ta dager eller et par-tre uker kanskje, max. Vi har flere katter, to er godvenner, mens en av dem kun aksepterer de andre. Gi dem mulighet til å kunne trekke seg tilbake eller gjemme seg, altså at de har mulighet til skjulesteder. Så vil de gradvis finne ut av det med hverandre Endret 17. mars 2014 av usababy
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Antageligvis vil de etter hvert akseptere hverandre. Kanskje tom. bli venner. Det kan ta flere uker. Prøv å aktiviser dem sammen. La dem spise av hver sin skål, men i samme rom. Gjerne nærmere og nærmere hverandre. Vi har hatt mange katter i ulike alder, og hunder og katter som alle har blitt gode venner. Men det tar ofte tid.
spiresnart Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Bra det er håp iallefall! det går veldig fint så lenge de er minst 2 meter fra hverandre. Da oppfører begge seg normalt. Vi har stort hus, så her er det nok gjemmesteder iallefall! Det jeg jeg er redd for er om en av kattene/begge to vil stikke av når jeg slipper dem ut ;( de er utekatter begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå