Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Sånn ugler i trær e.l? Må man betale mye i moms fra Danmark feks? Fant noen fine fra Danmark tidligere, finner ikke siden igjen :-( Hvor kjøpte dere evt? Fornøyd? Setter stooor pris på svar, driver og googler men.... Anonymous poster hash: c672e...e3d
2005&2010 Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Sjekk ut ebay. De har masse fint og koster nesten ingenting ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Har liksom aldri forstått meg på e bay :-( Men muligens på tide å lære hehe ;-) Takk for tipset! Hi Anonymous poster hash: c672e...e3d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Det va jo genialt på e bay, nesten for billig te å være sant!? Hi Anonymous poster hash: c672e...e3d
Tordensky Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har kjøpt en del ugler i trær på Søstrene Grene faktisk. De koster jo 26kr ;-) Henger godt syns jeg, og er søte. I tillegg var de i riktige farger for lille sitt rom :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Veit, også er det så mange fine :-) Da er den første bestillingen til E bay sendt (på onsdag). Jeg lurte bare på om jeg kunne spørre deg om noe? Grensen for toll og slike ting går jo på 200,-. Dersom en betaler feks 2 ganger, må en da vente til den forrige ordren er sendt, kan man risikere at de slår ordren sammen ette man har betalt? Jeg bød på en ting, men angret litt da det var fraktkostnader på den, er det mulig og angre dersom man ikke har betalt? Fant ikke helt ut fraktkostnader, men det er kun en wallstickers... Hi Anonymous poster hash: c672e...e3d
2005&2010 Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 De slår sammen ordren din, så lenge det er fra samme person. Hvordan det er med ting man gir bud på vet jeg ikke. Men vant du budrunden? Hvis ja, så hadde jeg sendt en melding til personen og skrevet at jeg har angret meg, og håpe det går bra? Tror man egentlig har bundet seg til å betale hvis man har vunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå