Gå til innhold

Er dette greit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer gikk ut for å skrape is og hente bilen mens 1åringen sov i mårrest. Jeg var på jobb. Hva syns dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten babycall ikke greit

Anonymous poster hash: a0284...cad

Skrevet

Hvis bilen sto rett utenfor inngangsdøren til deres enebolig vil jeg si det er helt greit. Om den derimot sto 500 m unna vil jeg si ikke greit.

Anonymous poster hash: e8776...ec7
Skrevet

Hente bilen? Er den langt vekke?

Vel, blir vanskelig å si når jeg syns det kommer annpå hvor lenge han var ut av rekkevidde til å høre om ungen gråt eller ropte på han. Viss det tok 1-2 minutt så gjør det vel ingenting. ?

Skrevet

Spørs hvor langt unna bilen er det?

Anonymous poster hash: 70877...801
Skrevet

Hos oss står bilen rett utafor soveromsvinduene, i 1 etg, så her hadde det ikke vært noe problem. Men om det er langt unna og utenfor hørevidde, nei.

Anonymous poster hash: a5afd...7c7
Skrevet

Det beror på. Hva for merke er bilen?

Anonymous poster hash: a0fca...ae4
Skrevet

En ettåring kommer seg ingen steder i sengen sin, og våkner barnet og gråter tre- fire minutter så er ikke det verdens undergang.

Kan ikke se at det er annerledes enn å gå ned i kjelleren i et borettslag og sette på en vask.

Anonymous poster hash: a5013...73f
Skrevet

Hæ? Med mindre den bilen står langt unna kan jeg ikke se problemet.

Tenk, her er vi så gale at vi sitter i hagen eller i vinterhagen på kveldene når ungene er lagt og de sover i andre etg,. herreGUD vi er foreldre uten vett....

Skrevet

Om bilen var rett ved siden av huset, så er det ok, rgner med at dette ikke tok en halvtime..

Jeg er alene med ungene, og jeg må av og til ut for å sette på bilen, skrape is eller slike ting... Tar meg max 3-4min, og har som oftest med babycall, men det er ingen krise uten heller. Lettere å løpe ut når alle sover, enn å løpe fra en våken 3åring og en 1åring, for da er som regel helvete løs når jeg kommer inn....

Anonymous poster hash: 2efe8...e3f
Skrevet

Jeg har gjort dette i alle år. Gått ut og starta opp bilen som står ca 10-12 meter fra husdøra. Ofte så har baby sovet og toåringen sett på tv. Noen ganger var begge våkne, baby i vippestol. Nå er de litt eldre, yngste fyller snart to og jeg gjør det fortsatt. For min del er det snakk om to minutter. Innen jeg kommer meg ut døra med begge barna påkledd er det meste av isen smelta, trenger ikke skrape. Resten går fort å få bort når bilen er varm...

Anonymous poster hash: 7cf00...edb
Skrevet

hoho, jeg leste at det var en 10-åring :D

Men å skrape is tar ikke mye lenger tid enn en dotur, og ihvertfall kortere tid enn en dusj. En 1-åring bruker vel litt tid på å våkne før de gir lyd fra seg og trenger oppmerksomhet også.

Skrevet

Herregud så hysteriske folk er her inne.

Jeg måker når ungene har lagt seg, kikker innom i blandt for å sjekke at alt er greit. Kan da være ute i et par timer. Bruker ikke babycall.

Går alle rundt med babycall på seg hele kveldene?

Anonymous poster hash: f87e5...3c7
Skrevet

Bilmerket er Renault, godkjent?

Bor i 1 etg i borettslag, bilen er 300-400 m fra leiligheten. Han gikk ut skrapte is og kjørte bilen bort til inngangen på blokka. så det tok vel ikke lengre tid enn jeg bruker på å dusje, og nei, jeg har ikke med babycall på badet.

Skrevet

Foreldrene til Madelen var heller ikke så langt unna. Nei jeg syntes han kunne tatt med barnet når det var ferdig med morgenstellet.

Anonymous poster hash: d6f94...499

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...