Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Fant linken til den butikken her inne et sted. Og jeg er forelsket. De har så mange herlig kjoler, og mye annet fint. Har nå bestilt en kjole og litt småtteri fra de, veldig spent på kjolen. Er den bra, regner jeg med å bestille mer. Er det andre som har handlet der? Hva er deres erfaring? Eller vet dere om butikker med lignende kjoler i Norge? Anonymous poster hash: 189fa...9c1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Bare dytter denne litt. Anonymous poster hash: 189fa...9c1
Følelsesvims Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har handlet der! Stort sett fornøyd, men se NØYE på alt av bilder før du bestiller! Stoffet kan avogtil være så som så, og ikke helt som man innbiller seg Og husk toll og moms på ting over 200,-. Sist gang mener jeg at jeg betalte det når jeg hentet ut pakken, så ikke noe stress sånn sett. Retur har jeg prøvd en gang, og det gikk fint. Det er jo alltid litt bingo å bestille på nettet, men så lenge du sjekker målene, sjekker bildene, og leser kommentarene, pleier det å gå fint
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har bestilt derfra mange ganger, og har alltid vært fornøyd. Flotte kjoler! Anonymous poster hash: a3ab2...290
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Tuen takk for svarene! Leser alltid nøye kommentarer og informasjon om varen. Er mye kjedeligere å sende tilbake til utlandet, spesielt da man har betalt moms og toll. Jeg har bare 20 kjoler i ønskelisten min. Men skal ikke bestille alle da. Tenkte å bestille to til, når jeg ser hvordan de første ser ut på meg. Anonymous poster hash: 189fa...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå