Gå til innhold

Hvilken ekstremdiett har dere prøvd? Funket den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en kickstart :) har plutselig fått en syden tur :)

Anonymous poster hash: e9880...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketolyse. Gikk ned 15 kilo på 2 mnd.

Anonymous poster hash: d5c95...c1f
Skrevet

PSMF. Er relativt normalvektig, men skal ned noen komfortkilo. Kickstarter med PSMF og har gått ned 4 kg på 2,5 uker. 

Kjører nå "vanlig" sunt kosthold inspirert av PSMF-prinsipper, altså mye proteiner og mettende mat, men mer variert og litt høyere på karbo og sunt fett.

Skrevet

PSMF funket som bare bare det på meg. Gikk ned 5 kilo på 2 uker, og holdt meg der etterpå selv da jeg gikk tilbake til "normal" kost.

Anonymous poster hash: c7b96...fe6
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ketolyse. Gått ned 12 kilo siden 1februar.

Skrevet

Bare jeg som ikke veit hva PSMF er? Høres jo magisk ut, så fortell fortell! :)

Skrevet

Ketolyse.

Anonymous poster hash: dd741...b58
Skrevet

Gikk forresten ned 10 kilo på en måned en gang ved å holde meg til under 1000 kcal om dagen.

Skrevet

Les på fitnessforumet. Der står det masse. Men kort fortalt så går det ut på å spise minimalt med karbohydrater og fett, altså kun proteiner. Og lett styrketrening.

Skrevet

Les på fitnessforumet. Der står det masse. Men kort fortalt så går det ut på å spise minimalt med karbohydrater og fett, altså kun proteiner. Og lett styrketrening. Anonymous poster hash: dd741...b58

Takk :)

Skrevet

Så godt som alle dietter fungerer. Du går ned i vekt. Noen er riktignok mindre sunne enn andre, men ned i vekt går du uansett om det er sitronkuren, sjokoladekuren, ketolyse eller noe annet. Problemet er at du som regel legger på deg igjen etterpå om du ikke legger om kost og aktivitetsvanene dine på varig basis.

Anonymous poster hash: 9b3e8...bae
Skrevet

Gått ned 25 kilo på 3 mnd ved å spise lite.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

PSMF - Proteinsparende modifisert faste, skal dere være veldig forsiktg med, det er en skikkelig ekstremdiett som man bør gå på i meget begrenset tid, typ max tre uker om du ikke er meget overvektig. Kan ikke nevne for ofte hvor ekstrem denne dietten faktisk er, gå på den med den absolutte forsiktighet og vær veldig nøye med å huske oppkarbingsdagene dere skal ha.

Jeg anbefaler den ikke uansett hvor mye den funker, fordi den er så ekstrem som den er.

Viktig å sette seg nøye inn i dietten og ta til seg advarslene.

http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Skrevet

Jeg har i mange år levd slik at jeg ikke spiser etter kl 15. Før kl 15 får jeg spise så mye jeg vil. Genial måte å holde seg slank på uten å sulte. Har vært tynn som et siv. Nå når jeg er gravid går det ikke å leve slik, så jeg har begynt å legge på meg. Går tilbake til gamle-måten så fort barnet er ute! Anbefales!

Anonymous poster hash: 5a89d...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...