Gå til innhold

Dere er jo helt gale!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer aldri til å skrive et eneste innlegg med nick her mer, for her tror jeg det er mer gale mennesker enn noe annet sted.

Her googles det, og sjekkes, og fy faen for en heksejakt på den stakkars brukeren. Jeg fatter og begriper ikke hensikten. Føler du deg stolt når du klarer å finne ut hvem jeg er?

Og jeg har sletta alle innlegga jeg har skrevet under nick. Tok ikke lange tiden, for det var ikke mer enn noen få.

Gale idiotiske kjerringer. Er ikke i tvil om noen av dere er så hevnlystne og onde at dere skriver til barnevernet ang denne stakkars damen.

Anonymous poster hash: 291b1...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Den holdningen mange her inne har om at det er greit å hetse, forfølge å henge ut andre er sjokkerende. Man må bare intenst håpe at de fleste er umodne tenåringer og ikke voksne mennesker med ansvar for barn.

Anonymous poster hash: 38dfd...30c

Skrevet

Ja virkelig. Jeg tror faktisk noen her inne burde vært innlagt. Ikke rart det er krig i verden. Dette er i utgangspunktet et hyggelig mammaforum.

Underholdningsverdien er veldig stor da. Ikke ofte man treffer på så mange sjuke kjærringer på samme sted.

Anonymous poster hash: 83409...a17

Skrevet

Dette er ett godt eksempel på at det er lurt å være anonym og ikke gjøre at man blir gjenkjent. For her inne er folk gal

Anonymous poster hash: 008c1...732

Skrevet

Det har du helt rett i. Jeg har selv fått truende PM, hatt en bruker som "fulgte etter" meg i hver en tråd jeg skrev i med nick og kverulerte, og vi har jo sett eksempler på brukere som har blitt truet med brev i postkassa der disse ble sporet tilbake hit.

For en mnd siden vr mamma til adhd gutt den "utvalgte", nå er det hun du nevner. Da er det liksom om å gjøre å avsløre dem, finne mest mulig dritt, virkelig grave. 

Jeg tror den brukeren som skrev i tråden "er alle her uføre" eller hva det var, at 90% her inne er halvpsykopater, har noe rett, altså. Vi ser jo også dte i tråder om diagnoser, det sitter endel her inne med personlighetsforstyrrelser og alvorlig psykisk sykdom, og det kommer tydeligvis til uttrykk her.

Jævlig skremmende.

Anonymous poster hash: ed5e0...27f
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: c7b51...76c
Skrevet

Bla bla

Anonymous poster hash: b4a8d...0dc

Skrevet

Enig.

Anonymous poster hash: 63bfd...7fb

Skrevet

De er mange gærne kjerringer her, det er helt sikkert.

Men det mange også glemmer er at dette forumet (og Internett generelt) er offentlig. I teorien kan flere milliarder mennesker ha tilgang til alt sol blir skrevet her. Nettvett folkens!!

Anonymous poster hash: af9e1...e7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...