oslofrk Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Lille har akkurat bikket 6mnd og fra å sove til 7-8 er hun plutselig våken kl.5! Hun blir kjempetrøtt på dagen tross småhviler og jeg er helt gåen.. Vi prøver å la henne ligge i sin seng og pludre, men det blir hyyyyl. De siste dagene har vi tatt henne oppi til oss i forsøk på å sove litt til. Jeg skjønner jo at dette er å skyte seg selv i dyna! Hjelp! Noen som har erfaringer eller råd?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Helt vanlig at de i den alderen har en periode der de våkner og vil starte dagen når det egentlig er natt enda. Begge mine har hatt det. Vi har aldri stått opp med de så tidlig, men har heller tatt de opp i vår seng og latt de ligge der å pludre og ofte sovnet de igjen etter en stund. Begge har holdt på en god stund(6-8 uker) før de har begynt å sove lengre om morgenen igjen. Og for oss voksne er det viktig å legge seg tidlig selv for å få litt ekstra søvn. Nå som vi går mot lysere morgener kan det hjelpe å gjøre det så mørkt som mulig på rommet slik at de ikke blir våken av dagslys. Anonymous poster hash: 941af...28e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 La henne hyle! Anonymous poster hash: 228c9...d8d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 La henne hyle! Anonymous poster hash: 228c9...d8d La en 6 mnder gammel baby bare ligge å skrike?? Er du hjerneskadd eller??? Anonymous poster hash: a682a...3ed
SagflisiHåret Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Dessverre ikke sikkert det går over med det første,bare til advarsel. Kan vare et år eller mer. Fy faen som jeg hater når dagen starter i femtida...
oslofrk Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2014 Får bare håpe deg er tennene - og at det så går over..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Vår kommer i senga og vi sover til 8-9. Anonymous poster hash: 1b301...ed4
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 La henne hyle! Anonymous poster hash: 228c9...d8d med den innstillingen håper jeg virkelig at du ikke har barn!! Stakkars liten, totalt avhengig av hjelp i denne store verden, og så er svaret å la henne hyle.... ?? Fy Skam!!!! Anonymous poster hash: 8042e...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå